Da Grasso w Nowym Targu zmienia lokalizację

Udostępnij artykuł

Od 28 lutego oferta restauracji będzie dostępna przy ul. Sikorskiego 16A. Wśród propozycji w menu lokalu znajduje się m.in. kilkadziesiąt wariantów pizzy, startery, makarony, sałaty, burgery, a także dania mięsne czy desery. Na gości lokalu czekają również zestawy w promocyjnych cenach. Z okazji nowego otwarcia dla klientów przygotowano specjalny konkurs, w którym do wygrania są zestawy voucherów na darmową pizzę.

da grasso
da grasso

Cieszymy się, że restauracja w Nowym Targu zyskuje nową jakość. Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców, turystów i gości do wypróbowania propozycji z naszego menu. Chcemy, aby restauracja stała się ważnym miejscem spotkań towarzyskich czy rodzinnych w mieście ­komentuje Magdalena Parfianowicz, manager operacyjny ds. rozwoju placówek franczyzowych.

Jak podkreśla, zmiana lokalizacji i franczyzobiorców prowadzących określone restauracje to jeden
z elementów przemian w branży gastronomicznej.

Od lat obserwujemy trendy rynkowe, aby odpowiednio prowadzić lub modyfikować sposób prowadzenia biznesu. Zdobyta wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwalają na płynne przejście całego procesu, związanego z wprowadzeniem nowego partnera biznesowego w struktury marki. Wiemy, które elementy są kluczowe zwłaszcza na początku działalności, a franczyzobiorcy otrzymują pełne wsparcie na każdym etapie współpracy dodaje Magdalena Parfianowicz.

Pierwsza restauracja Da Grasso powstała w 1996 r. w Łodzi. Obecnie sieć posiada blisko 190 restauracji w całym kraju. W 2022 r. Da Grasso stała się częścią skandynawskiego koncernu Orkla.

Źródło: Da Grasso

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 27.02.2023
Aktualizacja: 27.02.2023