Dermatologica Skin Bar w sopockim Sheratonie

Udostępnij artykuł

Dermatologica Skin Bar oferuje także porady terapeutów z zakresu pielęgnacji, rodzajów kosmetyków, oraz zabiegów. Nowością jest analiza skóry twarzy rewolucyjną techniką FaceMapping rozwiniętą przez firmę Dermalogica. FaceMapping pozwala na precyzyjne zdiagnozowanie określonych problemów skóry, dobór odpowiednich kosmetyków oraz zaproponowanie gościom, zarówno kobietom jak i mężczyznom zindywidualizowanej terapii nastawionej na odnowę i regeneracje. W ramach wiosennej promocji w dniach 1-3 maja z okazji otwarcia Dermalogica Skin Baru Hotelu Sheraton FaceMapping wykonywany będzie bezpłatnie.

Misją Klubu Spa w Hotelu Sheraton w Sopocie, którego inauguracja miała miejsce latem 2009, jest popularyzacja holistycznego podejścia do zmiany stylu życia. Eleganckie Spa proponuje strefę "Doznanie Spa": basen, basen do hydroterapii z sopockimi solankami, aromatyczna łaźnia parowa Hammam, łaźnia solankowa, sauna fińska, fontanna lodowa, groty deszczowe, tepidarium z podgrzewanymi leżankami, siłownia oraz serię specjalistycznych zabiegów opartych na najlepszych kosmetykach. Klub The Spa at Sheraton Sopot daje wyjątkową możliwość relaksu w luksusowej przestrzeni Spa Lounge. Lokalizacja Spa, nad brzegiem Bałtyku, pozwala na korzystanie z naturalnych zasobów kurortu, jakimi są tutejsze solanki.

Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa należący do sieci Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. jest pięciogwiazdkowym obiektem hotelowo-konferencyjnym funkcjonującym od lipca 2008. Hotel oferuje 189 klimatyzowanych pokoi gościnnych, w tym 7 luksusowych apartamentów, ponad 4 000 mkw. powierzchni konferencyjno-bankietowej, holistyczne The Spa oraz restauracje InAzia i Wave oraz Bar 512 i rotunda z widokiem na morze.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.04.2010
Aktualizacja: 29.04.2010