Dorota Nidzgorska-Mazonik w Górskich Resortach

Udostępnij artykuł

Pełniąca do niedawna funkcję dyrektor Hotelu Arłamów Dorota Nidzgorska-Mazonik dołączyła do zespołu Górskich Resortów. Objęła stanowisko dyrektor ds. hotelarstwa i standardów jakości.

Dorota Nidzgorska Mazonik

Historia Doroty z hotelarstwem rozpoczęła się w 2002 roku. 

Nie spodziewałam się, że praca w hotelu będzie tak interesująca, że już nigdy nie będę chciała z niej zrezygnować. Łącznie w hotelach pracuję od ponad 22 lata. Każde z miejsc, w których pracowałam bardzo wiele mnie nauczyło, udało mi się zdobyć wiele doświadczeń, które cały czas wykorzystuję w swojej pracy. W każdym z hoteli zrealizowałam też swoje pomysły i bardzo cieszę się, widząc jak nadal żyją lub są kontynuowane przez moich następców – mówi Dorota Nidzgorska-Mazonik.

Całe życie zawodowe Doroty związane jest z hotelarstwem, a przede wszystkim z działami sprzedaży i marketingu. Najdłużej pracowała w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, gdzie zajmowała stanowiska od specjalisty ds. sprzedaży po kierownika działu. Była dyrektorem sprzedaży i marketingu w Hotelu Narvil Conference & Spa, który wprowadzała na rynek na etapie pre-openingu. Do sukcesów Doroty należy nazwanie obiektu oraz stworzenie całej koncepcji i filozofii miejsca związanego z wodą i otaczającą rzeką Narew.  Pełniła rolę dyrektor sprzedaży w Hotelu Warszawianka Wellness & Spa oraz Pałacu Żelechów Spa & Wellness , gdzie odpowiadała przede wszystkim za sektor MICE.

Po pracy dla typowo biznesowych obiektów przyszedł czas na miejsca resortowe, których Gośćmi są nie tylko na klienci biznesowi, ale również indywidualni. Obiekty resortowe to zupełnie inne miejsca, w których wszystkie działania marketingowe i sprzedażowe są realizowane w dwóch kierunkach. Dają wiele możliwości kreowania, podejmowania ciekawych i różnorodnych działań. Najczęściej nastawione są na pobyty rodzin z dziećmi, a jest to grupa bardzo wymagająca, która wymaga kreatywnych pomysłów – mówi Dorota.

Do obiektów resortowych, w których pracowała należy Hotel Nosalowy Dwór Resort & Spa w Zakopanem oraz Hotel Arłamów, w którym zaczynała pracę jako regionalny dyrektor sprzedaży, zastępca dyrektora generalnego, aby w finale osiągnąć to, co dla każdego hotelarza jest najcenniejsze, czyli stanowisko dyrektora hotelu.

ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli listopad-grudzień

Obecnie objęła stanowisko dyrektor ds. hotelarstwa i standardów jakości w grupie Hoteli Górskie Resorty. Jej zadaniem będzie współpraca z pięciogwiazdkowymi hotelami grupy: Green Mountain Hotel w Karpaczu, Platinum Mountain Hotel & Spa w Szklarskiej Porębie, Elements Hotel & Spa w Świeradowie Zdroju, Linea Mare w Pobierowie oraz pozostałymi obiektami grupy.

Będzie wdrażać plany efektywności funkcjonowania każdego z obiektów w zakresie sprzedażowym, marketingowym, operacyjnym oraz – przede wszystkim – jakościowym. Jak również wspierać obiekty we wdrażaniu standardów, dbanie o jakość świadczonych usług, reagowanie na potrzeby Gości indywidualnych jak również klientów z sektora MICE. Z racji nieustannego i bardzo szybkiego rozwoju grupy, będzie brała aktywny udział w działaniach pre-openingowych nowych obiektów.

Wyzwania w hotelarstwie to standard, który jest wpisany w DNA funkcjonowania każdego obiektu. Każdy dzień wnosi coś nowego, a miejsce sprawia, że wątków i pomysłów jest nieskończona liczba. Każdy obiekt jest inny, ale też w każdym pojawiają się sytuacje nie do przewidzenia, na które należy zareagować i stają się one potem nowym doświadczeniem. Dla mnie w pracy w hotelu kluczową rolę odgrywa Gościnność i staram się zawsze pokazać zespołom z którymi pracuję jak ważny, a wręcz kluczowy jest to cel ich codziennej pracy. Dbanie o odczucia i zadowolenie Gości Hotelowych.
Motywują mnie nieustanne wyzwania, możliwość tworzenia, wymyślania co jeszcze można zrobić lub zmienić. Bardzo lubię patrzeć kiedy coś się materializuje i przynosi efekty lub odnosi sukcesy. Uwielbiam tez pracę z ludźmi, zarówno z zespołem jak i z klientami – tłumaczy.

Skończyła filologię i zarzadzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskiem. Prywatnie jest przede wszystkim mamą 13 latka.

Ze względu na to, że dużo czasu spędzam w hotelach jestem niestety mamą weekendową. Staram się, aby kiedy tylko jestem w domu poświęcać mu maksymalną ilość czasu i wykorzystać każdą minutę na organizację wspólnych zajęć. Lubię zwiedzać, podróżować, poznawać nowe miejsca, natomiast prywatnie staram się nie wybierać hoteli na pobyty, gdyż ciężko jest się wyłączyć spędzając prywatnie czas i nie myśleć o podpatrywaniu czy ocenianiu każdej rzeczy w miejscu wypoczynku – podkreśla nowa dyrektor w GR.

Źródło: PHH

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 05.02.2024
Aktualizacja: 05.02.2024