Trzy roczne vouchery na kanapkę Chicken Sandwich, bass brand grający muzykę na żywo, fotobudka i darmowy poczęstunek dla pierwszych 50 gości – tak Popeyes będzie świętował otwarcie swojej drugiej warszawskiej restauracji. Już 27 listopada o 10.00 w Galerii Młociny kolejny Popeyes w stolicy odsłoni swoją pomarańczową kotarę.
27 listopada warszawska słota zostanie pokonana dzięki nowoorleańskim rytmom i gorącemu klimatowi prosto z ulic Luizjany. Popeyes to czysta energia i eksplozja kulinarnej radości, tak też postrzegają ją jej wielbiciele. Smak soczystego i chrupiącego kurczaka oraz zapach wyrazistych przypraw inspirowanych Luizjaną to cechy charakterystyczne Popeyes. W dniu otwarcia goście zjedzą m.in. kanapkę Chicken Sandwich, frytki Cajun Fries, kawałki kurczaka (do wyboru Signature Chicken, Louisiana Wings czy Chicken Tenders) a do tego dipy: Mardi Gras, NOLA, Bold BBQ, Bayou Buffalo czy Blackened Ranch. Niemal wszystkie dania z kurczaka będą dostępne w wersji pikantnej i łagodnej.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE wrzesień-październik 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Popeyes nie zapomniał o przygotowaniu specjalnych niespodzianek dla swoich wielbicieli. Sieć przygotowała vouchery pozwalające bezpłatnie delektować się niepowtarzalnym smakiem kanapki Chicken Sandwich przez cały kolejny rok. Prezent otrzymają trzy pierwsze osoby, które w dniu otwarcia, jako pierwsze staną w kolejce przed restauracją Popeyes wewnątrz Galerii Młociny (na poziomie +2, w strefie Spotkania i Dania). Galeria Młociny otwiera się o 6.00 i od tej godziny wielbiciele Popeyes mogą czekać pod restauracją w miejscu oznaczonym pomarańczowym dywanem i borderami. Kolejne pięćdziesiąt osób stojących przed restauracją zje Chicken Sandwich za darmo.
Dla całego naszego zespołu każde otwarcie to niesamowite przeżycie. Nowa restauracja w Galerii Młociny to dla nas bardzo ważne miejsce na gastronomicznej mapie stolicy. Pojawimy się w tak bardzo oczekiwanym przez warszawiaków miejscu, od początku padały pytania o północno-zachodnią część miasta. Spełniamy zatem oczekiwania naszych wielbicieli i już 27 listopada pojawiamy się na Bielanach. – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE. – Nie mówimy jednak stop, w tym roku czeka nas jeszcze jedno otwarcie Popeyes w Warszawie. – dodaje Aleksandrowicz.
O Popeyes
Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. (“RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.
Źródło: Popeyes Polska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione