W lipcu sieć uruchomia kolejny franczyzowy lokal – tym razem zadebiutował w Sochaczewie, przy ul. Reymonta 7, natomiast w sierpniu do portfolio dołączył punkt w CH Dekada w Ciechanowie.
W obu lokalach, już w standardzie, dostępne jest darmowe Wi-Fi, ładowarki indukcyjne w stołach, a także monitory LED, na których wyświetlane jest menu i aktualne promocje. Przy okazji współpracy z firmą Egmont od dwóch miesięcy wszystkie lokale sieci udostępniają gościom kultowe gry planszowe, które skutecznie umilają czas oczekiwania na zamówienie, nie tylko najmłodszym.
Warto również wspomnieć, że w tym roku Gruby Benek nawiązał współpracę m.in. z kolejnym gigantem – firmą Playmobil, czego owocem jest limitowana seria kartonów do pizzy z unikatową grafiką promującą „Playmobil Film oraz programy lojalnościowe. – Wszystkie działania jakie podejmuje Spółka zarządzająca siecią, w tym marketingowe, służą maksymalnemu wsparciu bieżącej działalności lokali. O ich skuteczności najlepiej świadczy fakt, że nowo otwierane restauracje są rentowne od pierwszych miesięcy swojej działalności, a Franczyzobiorcy podejmują decyzje o uruchomieniu kolejnych lokali w naszej sieci – komentuje Katarzyna Włodarczyk-Pięta, członek zarządu Gruby Benek.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.