Dwie nowe restauracje w sieci Sfinksa

Udostępnij artykuł

Sieć lokali gastronomicznych Sfinksa Polska powiększyła się o dwie nowe restauracje. Są to Sphinx w Toruniu oraz The Burgers w Gdańsku. Oba lokale są prowadzone przez franczyzobiorców. W grupie Sfinks trwają przygotowania do uruchomienia niebawem następnych restauracji, m.in. w Gliwicach i Opolu.

The Burgers

Nowo otwarty Sphinx w Toruniu to powrót marki do dawnej, prestiżowej lokalizacji, czyli przy staromiejskim rynku, w pobliżu pomnika Mikołaja Kopernika. W tym miejscu przez ponad 20 lat działała restauracja, uruchomiona jako jedna z pierwszych w sieci, ale zamknięto ją w pandemii wiosną 2020 r. Teraz toruński Sphinx pod adresem Żeglarska 31 znów działa i może przyjąć blisko 140 gości. Lokal, w charakterystycznym dla sieci stylu z kolorowymi lampami z tykw i orientalnymi dekoracjami, urządzono na dwóch kondygnacjach. W restauracji przygotowano także strefę zabaw oraz inne udogodnienia dla gości odwiedzających restauracje z dziećmi. W cieplejszych miesiącach planowany jest także sezonowy ogródek.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad-grudzień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Natomiast w Gdańsku, w dzielnicy Morena, Sfinks uruchomił właśnie franczyzowy lokal pod szyldem The Burgers. To marka gastronomiczna, która powstała w Sfinksie jako restauracja wirtualna, czyli dostępna wyłącznie na wynos i w dostawie, a teraz rozwija się także jako koncept stacjonarny. Oferta tej restauracji to głównie burgery w różnych wydaniach. Oprócz Gdańska, lokal pod marką The Burgers działa też w Starogardzie Gdańskim.

W 2024 r. kontynuujemy intensywną pracę nad rozwojem naszej sieci restauracji. Mamy wiele równolegle toczących się projektów w różnych regionach Polski, z czego do dwóch lokali: w Toruniu i Gdańsku możemy już zapraszać gości. Co bardzo nas cieszy, oprócz flagowej marki Sphinx, rozwija się także nasza najmłodsza sieć The Burgers. To marka, o dużym potencjale i zainteresowaniu klientów, a jednocześnie wiążąca się z niższymi nakładami na uruchomienie stacjonarnego lokalu. Interesują się nią też nasi obecni franczyzobiorcy i osoby, które chcą dopiero do nas dołączyć. Mamy duże nadzieje związane z rozwojem tej sieci w tym i kolejnych latach – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą obie sieci gastronomiczne.

SPHINX Toruń

O Grupie Sfinks Polska

Grupa zarządza 107 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji Sphinx (segment casual dining), siecią 31 pubów Piwiarnia (segment gastro pubów), 4 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i Lepione&Pieczone by Chłopskie Jadło oraz 2 lokalami The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne w dowozie m.in. Sphinx, The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Źródło: Sfinks Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 08.02.2024
Aktualizacja: 08.02.2024