Po ogromnym sukcesie Rywala, szwedzka sieć restauracji wprowadza na rynek dwie nowe wersje popularnego burgera. 11 stycznia br., we wszystkich restauracjach Max w Polsce pojawił się Rywal Crispy Chicken z kurczakiem oraz Rywal Crispy Supreme z roślinnym kotletem.
Niedawna premiera Burgera Rywala wywołała na rynku duże poruszenie. Początkowo produkt został wprowadzony w trzech wersjach – z wołowiną, wołowiną i bekonem oraz Plant Beef i wywołał ogromne zainteresowanie zarówno w mediach społecznościowych, jak i wśród gości. Wyniki mówią same za siebie. W dniu premiery Rywala Max Premium Burgers podwoił sprzedaż z dnia poprzedniego, w niektórych restauracjach zainteresowanie było tak duże, że produkt chwilowo był wyprzedany. Od 15 listopada, momentu wprowadzenia Rywala do sprzedaży do końca roku sprzedaż w restauracjach Max w Polsce wzrosła o ponad 50% w porównaniu z rokiem poprzednim.
Według badania zrealizowanego przez IQS* na zlecenie Max Premium Burgers, goście restauracji szybkiej obsługi bardzo przychylnie oceniają wprowadzenie Burgera Rywala. Wersję Beef ‘n’ Bacon oceniło pozytywnie aż 93% osób, które ją spróbowały. Co więcej, niemal 80% gości, którzy spróbowali Rywala jest zadowolonych z dostępności bezmięsnych burgerów w menu. Prawie dwie trzecie w tej samej grupie badanych przyznaje, że brakowało im wersji z kurczakiem.
Rywal Crispy Chicken i Crispy Supreme to odpowiedź Maxa na wyjątkowo pozytywne przyjęcie nowej oferty i liczne prośby gości. Oznacza to, że burger będzie teraz dostępny w 4 wariantach – jednym z czerwonym mięsem, jednym z białym i dwóch roślinnych.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad-grudzień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Kiedy rozpoczynaliśmy prace nad Burgerem Rywala, cel był jasny: chcieliśmy „zrobić to lepiej”. Dotychczasowy odzew był niesamowity i bardzo się cieszę, że tak szybko udało nam się odpowiedzieć na prośby gości i wprowadzić do naszego menu Rywala z kurczakiem w chrupiącej panierce. Jego smak idealnie komponuje się z sosem na bazie szwedzkiej borówki i dipu BBQ, sosem kreolskim, serem cheddar, warzywami i autorską bułką Max, Frisco. Niezależnie od tego, jakie preferencje żywieniowe mają nasi goście, o nikim nie zapominamy i dlatego wprowadzamy też Burgera Rywala z roślinnym kotletem ze strączków, czyli Crispy Supreme, którego docenią zarówno fani mięsa, jak i wegetarianie. Od teraz Rywal będzie zatem dostępny w aż 4 wariantach – dwóch mięsnych i dwóch roślinnych – zapowiada Jonas Mårtensson, Head Chef w Max Burgers.
Goście Max Premium Burgers w Polsce doceniają smak burgerów z kurczakiem od początku wprowadzenia marki do Polski, czyli od 2017 roku. Od września 2022 roku, momentu wprowadzenia do oferty szwedzkiej sieci menu Grand Chicken, 30 procent całkowitej sprzedaży stanowią posiłki z kurczakiem. Max deklaruje, że dokłada wszelkich starań, aby utrzymać ten trend, ponieważ białe mięso ma znacznie mniejszy wpływ na klimat.
Burger Rywala Crispy Chicken i Crispy Supreme będą dostępne we wszystkich restauracjach Max w Polsce, gdzie goście mają dodatkowo możliwość składania zamówień za pośrednictwem aplikacji Max Express, strony internetowej oraz partnerów z dostawą. Cena zestawu z Burgerem Rywala Crispy Chicken lub Crispy Supreme to 32,95 zł.
Co istotne, Max połączył siły z partnerem delivery Glovo, którego użytkownicy będą mieli możliwość zamówienia nowych Burgerów Rywala w zestawie z 10-procentową zniżką.
Użytkownicy Glovo uwielbiają próbować nowych smaków i jesteśmy przekonani, że docenią nowe wersje Burgera Rywala. Opcja roślinna będzie potencjalnym przełomem, ponieważ w 2023 r. odnotowaliśmy w Glovo 100-procentowy wzrost zamówień na żywność wegetariańską. Ponadto wiemy, że Polacy uwielbiają kurczaka, który niezmiennie jest głównym składnikiem w wielu różnych kuchniach. Burger Rywala Crispy Chicken i Crispy Supreme to zatem pozycje obowiązkowe w naszej dostawie! Wierzę, że wielu klientów ucieszy się nie tylko z nowych smaków, ale także ze świetnych rabatów w naszej aplikacji! – mówi Carlos A. Silvan, General Manager w Glovo Polska.
O Max Premium Burgers
Max został założony w 1968 roku i jest najstarszą szwedzką siecią burgerów. Jego ambicją jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie, serwującą najsmaczniejsze burgery i działającą na rzecz społeczeństwa i planety. Już od 2008 roku firma Max ogranicza emisje i znakuje swoje menu pod kątem dbałości o klimat, podając wartości emisji CO2 przy każdym produkcie. Menu Maxa od 2018 roku jest pozytywne dla klimatu, co oznacza, że firma absorbuje więcej gazów cieplarnianych niż ich emituje podczas produkcji. Redukcja emisji odbywa się zgodnie z globalnym celem ONZ o 1,5 stopnia. Ponadto, od 2006 r. 7-10 procent rocznego zysku netto firma Max przeznacza na ograniczanie ubóstwa. W 2009 r. Założyła Fundację Sprawiedliwej Dystrybucji „Stiftelsen Rättvis Fördelning”, na której cel przekazała łącznie 354 miliony koron szwedzkich. Max zatrudnia blisko 7500 osób, ma 193 restauracje w pięciu krajach, a obroty w 2021 r. wyniosły 4,1 mld koron szwedzkich. Max Premium Burgers otworzył pierwszą restaurację w Polsce 1 września 2017 r., a od kwietnia 2023 r. w Polsce działają 24 restauracje.
* Badanie DIY wykonane na platformie Omnisurv by IQS w dniach 11-13.12.2023 r. Osoby, które zjadły Burgera Rywala w miesiącu poprzedzającym badanie. Wiek: 18-64, N=82-87 (zależnie od wersji).
Źródło: Max Premium Burgers
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.