Dyrektor Hampton by Hilton Kalisz o drugiej rocznicy w dobie pandemii

[SPECJALNIE DLA NAS] Dla branży hotelarskiej ostatni rok był czasem bezprecedensowych wyzwań. Co więcej, proces wychodzenia z obecnego kryzysu będzie długi i na pewno niełatwy. Ale naszą pozycję na rynku, jako Hotelu Hampton by Hilton Kalisz, rozpatrujemy w kategoriach długofalowego rozwoju. Jestem przekonany, że dzięki przyjaznej koncepcji hoteli Hampton, lojalności wobec marki Hilton, mocnej pozycji na lokalnym rynku, jesteśmy w dobrej pozycji, aby przetrwać te zawirowania – mówi Grzegorz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Hotel Hampton by Hilton w Kaliszu.

Świętowanie drugiej rocznicy obecności Hampton by Hilton Kalisz na rynku przychodzi nam z mieszanymi uczuciami. Cieszę się, że możemy wspólnie świętować to wydarzenie. Jestem wdzięczny wszystkim naszym pracownikom za ich nieustanną ciężką pracę, pasję i poświęcenie. To, co osiągnęliśmy do tej pory, opiera się właśnie na naszych ludziach. To oni są sercem naszego hotelu. Dzięki swojemu indywidualizmowi, osobowości, urokowi wzbogacają to, co najważniejsze w hotelarstwie – budowanie relacji i łączenie ludzi.

Być może najtrudniejszym zadaniem było utrzymanie motywacji i zaangażowania naszego zespołu w najtrudniejszym czasie pandemii. Przez te dwa lata zespół bardzo zżył się i ze sobą i z wieloma z naszych regularnych gości. Okres, w którym byliśmy zamknięci lub pracowaliśmy przy najsilniejszych obostrzeniach był tym najtrudniejszym. Nasz zespół nie jest duży, dlatego ogromnie mi zależało na utrzymaniu go. Co szczególnie ważne, udało się nam tego dokonać.

PRZECZYTAJ TAKŻE!
>> Władysław Grochowski, prezes ARCHE: Będę dalej ratował, to co niszczeje. Nie ma na to mojej zgody! <<

Hampton by Hilton Kalisz zdołał, pomimo trudnego okresu, zbudować swoją solidną pozycję na lokalnym i regionalnym rynku. Kalisz rozwija się dynamicznie, a obecność naszego hotelu jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie, szczególnie w obszarze podróży biznesowych. Są one ważną częścią naszej działalności i dlatego z ogromną nadzieją odbieramy sygnały od naszych parterów, że sami czekają na otwarcie granic i powrót do normalnej działalności. Być może ostatnio zauważona przez nas zwiększona liczba zapytań na mniejsze grupy biznesowe i konferencyjne jest początkiem nowego trendu, w którym firmy wybierają mniejsze miasta na swoje spotkania. Na pewno nie bez znaczenia jest tutaj centralna lokalizacja Kalisza, która ułatwia dojazd z wielu miejsc w Polsce.

Niemałym wyzwaniem jest przewaga rezerwacji dokonywanych w ostatniej chwili lub nawet w dniu przyjazdu. To sprawiło, że musieliśmy się dostosować operacyjnie do tego trendu i teraz już jesteśmy przyzwyczajeni do tej nowej sytuacji. To, na co czekają nasi goście chyba najbardziej, to ponowne otwarcie naszej części rekreacyjnej. Duża siłownia, piękny basen i taras na czwartym piętrze docenili nie tylko weekendowi gości, ale również gości biznesowych. Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli wrócić do naszej normalnej oferty i ponownie otworzymy SPA na czwartym piętrze naszego hotelu.

Hotel to również część kompleksu Calisia One, to świetnie zaprojektowany zespół budynków historycznej części fabryki fortepianów, w skład którego wchodzą biura, duże letnie patio i restauracje. Ten atrakcyjny układ przyciąga również Kaliszan i okolicznych mieszkańców. Patio wraz z naszymi restauracjami stało się ulubionym miejscem spotkań, w szczególności w weekendy. Chcielibyśmy wrócić do…

Cała komentarz w bieżącym numerze ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.