Etno Cafe w kolejnym mieście

Udostępnij artykuł
Do rodziny Etno Cafe dołączył Jednorożec – kawiarnia uszyta na miarę Łodzi. Swoich pierwszych gości przyjęła wczoraj (10 kwietnia). Jest to już 20 lokal marki.

Kawiarnia położona jest w sercu miasta, na parterze biurowca Centrum Biznesu Łódź, u zbiegu ulic Piłsudskiego i Piotrkowskiej. Swoją nazwę zawdzięcza Stajni Jednorożców, charakterystycznemu węzłowi przesiadkowemu, znajdującemu się tuż obok.

Zaprojektowany przez Forbis Group lokal wyróżnia się przestronnymi wnętrzami. Pierwszoplanową rolę odgrywają w nich meble od łódzkiej firmy 366 Concept, która wskrzesza ikony polskiego wzornictwa. Meble i fotele nawiązujące do legendarnych pierwowzorów z lat 60-ych oraz charakterystyczne tapety z tukanami tworzą idealną scenerię do popijania kraftowej kawy pochodzącej z wrocławskiej palarni Etno Cafe.

Etno Cafe Jednorożec to jedna z najbardziej wyczekiwanych lokalizacji Etno Cafe. W przeprowadzonych przez firmę badaniach konsumenckich dotyczących potencjalnych lokalizacji to właśnie Łódź przewijała się najczęściej. Od dzisiaj na łodzian – oprócz cenionych kaw – czekać będzie w nowym lokalu oferta śniadaniowo-lunchowa oraz rzemieślnicze ciasta i autorskie desery.

– Jako rodowity łodzianin mam wielką przyjemność otworzyć pierwszą łódzką kawiarnię Etno Cafe – powiedział Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe. – Tym większą, że jest to jednocześnie nasz dwudziesty lokal w kraju. Jego lokalizacja i wnętrza są efektem długich poszukiwań i prac, dzięki którym udało się stworzyć jakość znaną z innych kawiarni naszej sieci.

W skład Etno Cafe wchodzą kawiarnie w największych miastach Polski – Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Lesznie. W zeszłym miesiącu pierwsza kawiarnia sieci pojawiła się w Gdyni. W planach na ten rok są kolejne otwarcia, m.in. w Warszawie.

Prezesa zarządu i przedstawicieli Etno Cafe
będzie można spotkać podczas V Sweets & Coffee Forum 2019 (20 maja, Warsaw Marriott Hotel)
Zapraszamy do udziału!

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 11.04.2019
Aktualizacja: 11.04.2019