36 marek gastronomicznych w Galerii Młociny

Udostępnij artykuł
Po trwających ponad trzy lata pracach budowlanych inwestorzy projektu, spółki EPP i Echo Investment, świętują otwarcie centrum handlowo-rozrywkowego, które zgromadziło pod jednym dachem sklepy, miejsce do pracy i oczywiście także strefę restauracyjną i rozrywkową.

Galeria Młociny zgromadziła na powierzchni blisko 85 tys. mkw. ponad 200 sklepów, blisko 50 restauracji i kawiarni, biura, które zajęła firma InterCars, przestrzeń co-workingową City Space. W lokalach usytuowanych w Alei Mody architekci zaprojektowali największe w Polsce, ponad siedmiometrowe witryny sklepowe. W galerii znajduje się też nowoczesny, 10-ekranowy multipleks z komfortowymi, rozkładanymi fotelami. Taras usytuowany na najwyższej kondygnacji liczy 2 500 mkw. i jest miejscem wypełnionym bujną roślinnością, z którego klienci mogą podziwiać widok na okolicę. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały drugi poziom i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne, w której w czasie wielkiego otwarcia odbywać się będą pokazy, animacje i wydarzenia kulturalne.

–  Otwarcie galerii jest wielkim wydarzeniem zarówno dla nas, jak i mieszkańców Warszawy. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby było wyjątkowe i niezapomniane. Liczymy na to, że osoby, które odwiedzą galerię w ciągu najbliższego weekendu znajdą w specjalnie przygotowanej ofercie wszystko to, czego nie sposób znaleźć nigdzie indziej – mówi prezes EPP Hadley Dean.

W galerii Młociny znalazły się następujące punkty gastronomiczne: Buena Vista Social Club, Burger King, Cukiernia Cieślikowski, Etno Cafe, Express Marche, Express Oriental, Foods by Ann Health Store, GreenLT, Grycan, KFC, King Kebab, Lambys, Love It, McDonald’s, Menya Musashi, Na końcu tęczy, Olimp, Papa Diego, PasiBus, Pesto Cafe, Pizza Hut, Pokazy Kulinarne, Sevi Kebab, Shawarma Jaffa Tel Aviv, Sombremesa, Van Dog, Subway, Zen Thai, A.Blikle, Costa Coffee, Good Lood, Lodomania, Sushi Zushi, Zaczaj, Bobby Burger.

– Galeria Młociny to dotychczas największa inwestycja, jaką zbudowało Echo Investment. Przy jej tworzeniu wykorzystaliśmy dwudziestoletnie doświadczenie z sektora handlu, rozrywki i gastronomii. Chcieliśmy, żeby Galeria Młociny była miejscem przyciągającym ludzi na Bielany, dlatego aż 20% jej powierzchni zostało przeznaczone na strefę spotkań, rozrywki i świetnej kuchni. Tworzenie miejsc w których ludzie chcą przebywać, pracować, bawić się czy odpoczywać to bardzo ważny filar naszej strategii – mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.

Galeria mieści się tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 23.05.2019
Aktualizacja: 23.05.2019