[POD NASZYM PATRONATEM] Podczas GASTROTARGÓW SMAKKi, odwiedzający będą mieli możliwość skorzystania z obecności ekspertów, którzy podpowiedzą, jak efektywnie zarządzać gastrobiznesem. Organizatorzy targów zadbali o to, aby każdy, kto je odwiedzi otrzymał solidną dawkę wiedzy z zakresu prawa, zarządzania płynnością finansową oraz pozyskiwania środków na jej funkcjonowanie. Właśnie między innymi o tym jest program SMAKKi MERYTORYCZNIE, który towarzyszyć będzie nadchodzącym targom.

Branża gastronomiczna przechodzi trudny czas. Ostatnie lata są ciągłym wyzwaniem i każdy kto jest związany z tym biznesem podejmuje spory wysiłek, aby wyjść z kryzysu zwycięsko. Dlatego takie wydarzenia jak targi branżowe powinny być okazją nie tylko do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi, ale również powinny stwarzać możliwość uzyskania praktycznych wskazówek jak w niełatwych czasach się obronić, a może nawet paradoksalnie rozwinąć swój biznes. SMAKKi GASTROTARGI dają taką możliwość. Podczas targów odwiedzający będą mieli okazję spotkać się z ekspertami i praktykami, którzy udzielać będą wskazówek jak efektywnie zarządzać firmą.
Trzy dni dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
Każdy dzień SMAKKów MERYTORYCZNIE przyniesie praktyczną wiedzę. Aby zagwarantować wysoką jakość konferencji i debat organizatorzy zaprosili do udziału w nich osoby, które dzięki swojemu doświadczeniu zapewnią wysoki poziom merytoryczny każdego spotkania.
Zależało nam na tym, aby odwiedzający nasze targi zyskali coś więcej niż tylko możliwość zapoznania się z ofertą wystawców. Tworząc SMAKKi kierowaliśmy się hasłem #gastronomiawspolnasprawa, a za cel postawiliśmy sobie integrację branży HoReCa. Jesteśmy związani z tym biznesem od lat i doskonale rozumiemy jego aktualne trudności. Dlatego, myśląc również o przyszłości naszych targów, chcemy odwiedzającym zapewnić dostęp do praktycznej wiedzy i porad ekspertów – mówi Anna Wielgos, która odpowiada za merytoryczny program targów.
SMAKKi MERYTORYCZNIE to trzy dni spotkań na konferencjach i debatach. Każda z nich została przygotowana tak, aby można było znaleźć tematy, które odwiedzających interesują najbardziej. Zaproszeni prelegenci mówić będą o marketingu, strategii, zarządzaniu personelem, budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz aspektach prawnych prowadzenia działalności. Przestrzeń dla siebie znajdą na nich osoby związane z hotelarstwem, restauracjami oraz cateringami.
Praktyczne wskazówki dla gastrobiznesu
Spotkaliśmy się z opinią, że aktualnie trudno jest myśleć o inwestowaniu jeżeli trzeba walczyć o przetrwanie. I to sprowokowało nas do przygotowania pierwszej konferencji. Wiedzieliśmy, że chcemy przedstawić praktyczne rozwiązania, które z jednej strony umożliwią właśnie to przetrwanie, a z drugiej będą wskazówkami do rozwoju. Bo przecież z każdego kryzysu można wyciągnąć wnioski i rozwijać swoją firmę. Trzeba tylko mieć dostęp do wiedzy i narzędzi – dodaje Anna Wielgos.
I tak powstała konferencja GASTROBIZNES W PRAKTYCE, do prowadzenia której organizatorzy zaprosili Pawła Grubę doradcę w zakresie zarządzania gastronomią. Ta część SMAKKów MERYTORYCZNIE poświęcona będzie zarówno twardym obszarom zarządzania, takim jak prawo, czy finanse, jak i tym tak zwanym miękkim, czyli motywowaniu i rozwojowi pracowników. Wśród prelegentów pojawią się m.in. radcy prawni z Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska oraz Kancelarii Radcy Prawnego Piotr Jankowski, którzy omówią aspekty formalne i prawne działalności gastronomicznej oraz obowiązki i prawa przedsiębiorcy, pracodawcy i pracownika. Duża część konferencji poświęcona będzie tematowi kosztów prowadzenia działalności i jej finansowania. Uczestnicy dowiedzą się jak efektywnie zarządzać wydatkami, o czym mówić będą trenerzy z Vision for Business (V4B), natomiast zaproszeni prelegenci z banku PKO BP S.A. i eksperci ds. funduszy unijnych przedstawią uczestnikom sposoby pozyskiwania środków na finansowanie swojej działalności. Każdy kto weźmie udział w tej konferencji zyska praktyczną wiedzę oraz możliwość spotkania i rozmowy z zaproszonymi ekspertami, którzy przez cały dzień będą do dyspozycji odwiedzających. Kwestie związane z pracownikami, a w szczególności te dotyczące ich roli w budowaniu konkurencyjności firmy omawiane będą przez restauratorów i liderów przedsiębiorczości. Na scenie pojawią się między innymi Marcin i Dorota Krysińscy, właściciele sieci wegański restauracji Mihiderka oraz Agnieszka Kazuś-Musiał CEO w DBL Wynajem Odzieży Roboczej Sp. z o.o, uznana liderka biznesu.
SMAKKi MERYTORYCZNIE – obowiązkowe spotkanie branży
Każdy, kto jest związany z branżą HoReCa, powinien pojawić się na GASTROTARGACH SMAKKi i wziąć udział w konferencjach. SMAKKi to miejsce spotkań osób z branży, dzięki któremu gastrobiznes zyska solidną dawkę wiedzy. Zapraszamy w dniach 23-25 marca 2023 do Centrum EXPO XXI w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Więcej o GASTROTARGACH SMAKKi i programie SMAKKi MERYTORYCZNIE na www.smakki.pl.
Tekst powstał we współpracy z SMAKKI Gastrotargi.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.