[SPECJALNIE DLA NAS] Gdy w 2016 roku pojawił się pierwszy ośrodek Holiday Park & Resort w Ustroniu Morskim nikt nie spodziewał się, że będzie to początek największego nad Bałtykiem konceptu turystycznego dla rodzin z dziećmi. W ciągu trzech kolejnych lat powstała unikatowa na polskim wybrzeżu sieć obiektów rekreacyjno-wypoczynkowych w Pobierowie, Niechorzu, Grzybowie, Mielnie i Rowach. Wszystkie położone kilka kroków od morza, zajmują powierzchnię od 20 tys. do 60 tys. mkw., a inwestycja do dziś to 300 mln zł. Tylko w tym sezonie, każdego wakacyjnego dnia, w resortach odpoczywało ponad 6 tys. zadowolonych gości.

Oferta
Każdy z ośrodków oddaje do dyspozycji gości drewniane domy o powierzchni 85 mkw. składające się z przestronnego salonu, w pełni wyposażonej kuchni z rodzinną jadalnią, nowoczesnej łazienki, dwóch sypialni, balkonu z widokiem na dziedziniec oraz ogromnego tarasu. Domy idealnie sprawdzają się do zamieszkania przez jedną lub dwie rodziny. Średnio domek odwiedzany jest przez siedem osób, co powoduje, że atrakcyjność oferty skierowana jest do każdej grupy gości. Cena jest porównywalna do konkurencji, jednak Holiday Park & Resort daje do tego ogromną infrastrukturę basenową, place zabaw, zjeżdżalnie, restauracje, kawiarnie, sprzęt dla dzieci (rowery, hulajnogi), a także atrakcje przez cały dzień.
Dodatkowo na ofertę noclegową składają się apartamenty o powierzchni 40 bądź 55 mkw.
Wyjątkowość biznesu
Holiday Park & Resort osiąga to, o czym tylko marzy większość hotelarzy – integruje z sobą gości i przywiązuje ich do siebie. Gdy przy basenie robione są zdjęcia, obok animatorów pojawia się nawet 200 osób do wspólnej fotografii. Rezerwacje na pobyty w resortach robione są nawet na trzy lata w przód, mimo obowiązku wpłacenia od razu całej kwoty za pobyt. Już teraz sprzedanych jest 30 proc. miejsc na 2020, a na rok 2021 wartość sprzedaży przekroczyła 4 mln zł. Dlaczego? Holiday Park & Resort oferuje więcej niż tylko pobyt w drewnianych domach. To cała misja dbania o komfort i wypoczynek gości. Na przywitanie dzieci częstowane są świeżo wyciskanymi sokami, dorośli prosecco. W pokoju czekają na nich owoce i butelka wina. Animatorzy dbają o zapewnienie atrakcji nie tylko najmłodszym. W ciągu dnia program animacyjny dedykowany jest dzieciom, tak aby rodzice mogli zyskać chwilę dla siebie i wypoczywać na tarasie bądź leżakach przy basenie. Natomiast każdego wieczora organizowane są wydarzenia dla całych rodzin – dyskoteki, karaoke, konkursy, czy niezwykle znane nawet na Instagramie basenowe party. Jedną z nagród w konkursie jest lot helikopterem i to właśnie ta cieszy się największą popularnością wśród gości w każdym wieku. Obsługa resortu dba by goście czuli się wyjątkowo, dlatego co chwilę przygotowuje dla nich drobne poczęstunki: mrożona kawa, godzinę później roznoszone są lody, dalej wata cukrowa, zmrożone owoce. Na pożegnanie przy wyjeździe goście otrzymują paczkę z przekąskami na drogę. Żeby w pełni poczuć atmosferę i zrozumieć co robimy, trzeba do nas przyjechać. Goście są zakochani w Holiday-u, bo każdy u nas jest VIP-em! – podkreślają właściciele. W ciągu jednego sezonu tych samych gości spotykamy kilka razy – odwiedzają te same bądź różne nasze resorty – dodają.

Funkcjonowanie
Obiekty w ramach Holiday Park & Resort działają sezonowo, jednak sieć, w związku z ogromnym zainteresowaniem gości, pracuje nad przedłużeniem sezonu. Opracowujemy różnego rodzaju oferty pobytowe, dzięki którym już w przyszłym roku ośrodki mają być otwierane już w kwietniu, a zamykane dopiero pod koniec października. Oczywiście cały czas trwają prace związane z dostosowaniem samych budynków i infrastruktury do niższych temperatur oraz nad stworzeniem atrakcji dla gości, w czasie chłodniejszych miesięcy. Nieustannie coś wymyślamy, aby goście mieli zajęcia przez cały dzień. Jeśli obłożymy dodatkowymi zajęciami niższy sezon, to ludzie będą wracać do nas każdego roku. I to jest największe wyzwanie. Nie zależy nam, żeby gości ściągnąć raz, czy dwa, ale utrzymać ich na kolejne lata – tłumaczą właściciele.
OŚWIADCZENIE ZARZĄDU BROG B2B WOBEC PRZEJAWÓW KSENOFOBII I NARUSZEŃ ZASAD ETYKI W PRZESTRZENI MEDIALNEJ
>> kliknij aby się zapoznać <<
Nowa inwestycja
Aktualnie rozpoczęta jest także inwestycja Holiday Park Invest Ustronie Morskie, która różni się modelem biznesowym od działających już obiektów Holiday Park & Resort. To Aparthotel z 226 apartamentami o kategorii czterech gwiazdek z bogatą infrastrukturą, położony 140m od morza. Właśnie rusza budowa, której zakończenie zaplanowano na 2021 rok. Koszt inwestycji wyniesie 100 mln zł.
ŚWIAT HOTELI: październik – listopad 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Plany rozwoju
Sieć resortów w ciągu trzech najbliższych lat do dyspozycji gości chce oddać kolejnych 9 tys. łóżek. Plany dotyczą ekspansji w lokalizacjach, w których już działają obiekty, a także w innych znajdujących się na wschodzie wybrzeża bałtyckiego. Granicą jest Władysławowo, które także jest na celowniku sieci. Oferta resortów wzbogacona została także o restauracje, w których serwowane są posiłki w formie bufetowej, a dodatkową atrakcją jest formuła life cooking znana dotychczas wyłącznie z najlepszych hoteli.
Poza tym trzy z sześciu ośrodków cały czas są rozbudowywane o kolejne funkcjonalności: kryte baseny, sauny, strefy wellness oferujące masaże wykonywane przez specjalistki prosto z Bali.
Sieć nie zapomina także o południowej części Polski. Tam również planowane są ośrodki, jednak w innym modelu, bo jak podkreślają właściciele, w górach goście wypoczywają inaczej. – Potencjał jest ogromny, można budować i budować w nieskończoność. Mimo tego, że wszystkie dane pokazują, że w branży hotelarskiej jest coraz trudniej, my nie możemy się z tym zgodzić. U nas jest coraz lepiej – mówią właściciele.
Spółka Holiday Park & Resort realizuje także inwestycję hotelową w Poznaniu, w ramach której na płycie Starego Rynku powstanie 46-pokojowy obiekt butikowy. Ten spełni oczekiwania najbardziej wymagających gości.
Pracownicy
W tym niezwykle dynamicznym rozwoju musimy na chwilę zatrzymać się, aby zrekrutować całą grupę fachowców zarządzających i obsługujących nasze resorty. Dziś zatrudniamy dyrektorów operacyjnych, kierowników gastronomii, recepcji, SPA, czy koordynatorów działów sprzątających po to by ich rozwijać i w ramach struktur wewnętrznych, awansować i od kolejnych sezonów oddać im w zarządzanie kolejne lokalizacje. Przygotowaliśmy pod to cały program rekrutacji, rozwoju i utrzymania pracownika. Jednym z jego elementów jest wprowadzenie Pracowniczego Programu Inwestycyjnego, w którym to pracownicy w ramach premii otrzymują udziały w produktach inwestycyjnych Holdingu, np. Aparthotelu w Ustroniu Morskim. Celem przyznawania premii w takiej formie jest budowanie przywiązania do organizacji oraz umożliwienie pracownikowi zarabiania naprawdę dużych pieniędzy przy firmie i uczenie go orientacji biznesowej – mówi Michalina Kapelańczyk, dyrektor HR, i dodaje: – Firma daje nieograniczone możliwości rozwoju, każdy kto tylko ma pomysł na swoją karierę, kompetencje i chęci do ich pokazania ma ogromną przestrzeń do realizacji swojej kariery zawodowej, a co najważniejsze uczenia się od jednych z najlepszych biznesmenów w Polsce. Holiday Park & Resort swoim pracownikom oferuje także bogaty pakiet świadczeń socjalnych w formie karty sportowej, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie i rabatów na posiłki w firmowych lokalach gastronomicznych. Najlepszych pracowników zarząd wynagradza wyposażając ich w najwyższej klasy samochody służbowe takie jak Mercedes, BMW, Volkswagen Passat, a nawet Range Rover.
Osoby zainteresowane karierą w Holiday Park & Resort mogą wysłać swoje CV na adres: kariera@holidaypark.pl


© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.