Hotel-Gastro Meeting 2010

Udostępnij artykuł

Do uczestnictwa w Hotel-Gastro Meeting organizator wydarzenia zaprosił :

• właścicieli i menedżerów:
– hoteli, moteli, pensjonatów
– sanatoriów, uzdrowisk, ośrodków wypoczynkowych, SPA i klubów fitness
– ośrodków szkoleniowo-konferencyjnych
– restauracji, lokali gastronomicznych, pubów, kawiarni i dyskotek
• właścicieli hurtowni i detalistów
• inwestorów i deweloperów branży horeca
• architektów i projektantów wnętrz
• klientów indywidualnych
 

Program kulinarny przygotują szefowie kuchni ze Śląskiej Grupy Kulinarnej. W targowym menu ponownie pojawi się IV Finał Kulinarnego Pucharu Śląska Szkół Gastronomicznych oraz III Kulinarny Show Hotel-Gastro Meeting – Black Box, którego zwycięzca zostanie uhonorowany Pucharem Targowym Expo Silesia. Organizator zaprasza również na pokazy Krajowego Stowarzyszenia Kelnerów.
 

Zakres tematyczny targów:

• wyposażenie restauracji, barów, pubów i kawiarni
• urządzenia gastronomiczne
• sprzęt chłodniczy
• szkło, porcelana stołowa, sztućce
• oświetlenie, linie meblowe i elementy dekoracyjne dla punktów gastronomicznych i hoteli
• odzież hotelarsko – gastronomiczna
• wyposażenie hoteli (m. in. pokoi, recepcji, jadalni, sal konferencyjnych) i ich infrastruktury rekreacyjnej: saun, siłowni, solariów
• sprzęt transportowy
• zbycie opakowań, recycling
• środki czystości, urządzenia czyszczące
• systemy klimatyzacji, grzewcze i wentylacji
• zabezpieczenia przeciwpożarowe, systemy antywłamaniowe, ubezpieczenia
• systemy komputerowe z oprogramowaniem i portale internetowe na potrzeby hoteli i gastronomii
• rozwiązania w zakresie kart lojalnościowych
• wyposażenie dyskotek, snack-barów, salonów gier
• wydawnictwa i prasa fachowa

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.04.2010
Aktualizacja: 27.04.2010