InterContinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw – City Centre oraz Holiday Inn Gdańsk – City Centre stworzyły hotelowy klaster, czyli grupę hoteli, aby umocnić swoją pozycję na rynku i zaoferować gościom szerszy dostęp do najwyższej jakości usług i standardów.

Wspólna struktura w sprzedaży i marketingu IHG Hotels & Resorts pozwoli na optymalizację procesów sprzedaży i lepszą synergię między trzema hotelami. Celem współpracy jest kompleksowa odpowiedź na potrzeby klientów z różnych segmentów. Szerokie portfolio hoteli ma zapewnić różnorodność jednakowo w kwestii lokalizacji, ceny oraz oferty przestrzeni konferencyjnej. A także ofert dla klientów indywidualnych.
Na czele powstałej struktury klastrowej stoi Daniel Sosa. Dyrektor sprzedaży i marketingu, wcześniej pełnił tę funkcję w hotelu InterContinental w Pradze. Daniel odpowiada m.in: za planowanie kierunków rozwoju i bieżącą analizę rynku w zakresie sprzedaży usług hotelowych. Także budowanie i realizację strategii polityki sprzedaży, a także nadzór i wyznaczanie celów dla zespołu sprzedaży i marketingu.
Dyrektorem sprzedaży jest Anna Rabczyńska, która od 2019 roku, była odpowiedzialna za dział sprzedaży w hotelu InterContnental Warszawa.
Za współpracę z klientami z segmentu MICE oraz rynku turystycznego odpowiada Iwona Głuchowska. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City–Centre.
Dyrektorem marketingu i komunikacji w strukturze klastrowej jest Monika Mikulska-Guźniczak, pełniąca wcześniej tę funkcję w hotelu InterContinental Warszawa.
ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Czuję się naprawdę zaszczycony, że mogę być częścią nowej, powstającej struktury klastrowej. Mieć możliwość pracy z bardzo silnym zespołem specjalistów we wszystkich segmentach sprzedaży i marketingu w naszych hotelach oraz w sieci IHG. Podczas pandemii rynek hotelowy w Polsce wykazał się dużą odpornością. Jego ożywienie nabiera tempa. Więc rozszerzenie naszych możliwości handlowych o nową strukturę pozwoli nam wykorzystać poprawiające się warunki. Także zapewnić najlepszą obsługę naszym klientom oraz najlepsze wyniki właścicielom – powiedział Daniel Sosa, Cluster Director of Sales & Marketing.
Jako jeden z kluczowych rozwijających się rynków hotelowych w Europie Północnej, Polska staje się coraz ważniejsza na poziomie strategicznym dla sieci IHG Hotels & Resorts. Przy stale rosnącym portfolio hoteli, uruchomienie tej struktury komercyjnej klastra dla trzech naszych kluczowych nieruchomości było naturalnym krokiem w kierunku zapewnienia najlepszych wyników dla naszych właścicieli i najlepszych ofert dla klientów. Podobne działania w innych regionach Europy okazały się dużym sukcesem – podkreślił Andreas Kohn, Commercial Director, IHG Hotels-Northern Europe.
OŚWIADCZENIE ZARZĄDU BROG B2B WOBEC PRZEJAWÓW KSENOFOBII I NARUSZEŃ ZASAD ETYKI W PRZESTRZENI MEDIALNEJ
>> kliknij, aby się zapoznać <<
O hotelu InterContinental Warszawa:
InterContinental Warszawa to pięciogwiazdkowy hotel położony w samym sercu stolicy. Hotel mieści się w jednym z najwyższych budynków w mieście. InterContinental Warszawa posiada 414 pokoi gościnnych i w pełni wyposażonych apartamentów mieszkalnych Residence Suites. Goście hotelu mogą delektować się daniami kuchni polskiej i światowej w restauracji Platter by Karol Okrasa oraz restauracji DownTown. Na 43 i 44 piętrze mieści się Riverview Wellness Centre z najwyżej położonym basenem w Europie, siłownią, sauną oraz łaźnią parową.
O hotelu Holiday Inn Warsaw–City Centre
Holiday Inn Warsaw–City Centre, to trzygwiazdkowy hotel, położony w businesowo – kulturalnej dzielnicy Warszawy. Posiada 256 pokoi, w tym także pokoje rodzinne. W Holiday Inn Warsaw City–Centre dzieci traktowane są wyjątkowo, jedzą i mieszkają za darmo. Holiday Inn Warsaw City–Centre zapoczątkował w Polsce koncept Open Lobby, otwartej przestrzeni gdzie można zjeść posiłek i napić się drinka. Hotel ma cztery nowoczesne sale konferencyjne z dostępem do światła dziennego i wyposażone w najwyższej jakości sprzęt AV.
O hotelu Holiday Inn Gdańsk–City Centre
Czterogwiazdkowy hotel położony jest w sercu Starego Miasta, unikalnej koncepcji urbanistycznej u ujścia Motławy na słynnej Wyspie Spichrzów. Hotel posiada 240 pokoi, w tym także pokoje rodzinne. W Holiday Inn Gdańsk-City Centre dzieci traktowane są wyjątkowo, jedzą i mieszkają za darmo. Restauracja oferuje szeroki wybór dań kuchni europejskiej. Dania przygotowywane są ze świeżych produktów od lokalnych dostawców. Restauracja mieści 140 osób i ma bezpośrednie wyjście nad Motławę lub do zacisznego hotelowego patio. SKY Bar Holiday Inn Gdańsk–City Centre to unikalne i jedyne miejsce w Gdańsku, gdzie wypijesz drinka lub wybrany koktajl z widokiem na Stare Miasto, Motławę i gdańską marinę jachtową. W hotelu znajduje się pięć sal konferencyjnych z dostępem do światła dziennego i widokiem na marinę.
O firmie IHG®
IHG Hotels & Resorts, to globalna firma z branży hotelarskiej, której celem jest zapewnienie prawdziwej gościnności dla wszystkich. Posiada w portfolio 16 marek hoteli, w których goście mogą korzystać z jednego z największych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej IHG Rewards. IHG posiada i zarządza również niemal 6 tys. hoteli w ponad 100 krajach. Zaplanowane jest otwarcie kolejnych 1,8 tys. obiektów IHG w ciągu najbliższych pięciu lat.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.