I coffee na minusie w 2009 r.

Udostępnij artykuł

W roku 2010 spółka skoncentruje się na procesie wychodzenia z lokalizacji nierentownych oraz podniesieniu sprzedaży.

Aktualnie działa 29 lokali Ruchu pod logo i coffee. Jak już pisaliśmy, do końca roku firma zamierza zmniejszyć liczbę kawiarni do 20, wycofując się z trwale nierentownych lokalizacji. – Zakładamy, że kawiarnie osiągną rentowność w przyszłym roku – powiedział na początku roku Włodzimierz Biały, prezes Ruchu. Dodał wtedy, że cały czas jest możliwa sprzedaż całej sieci kawiarni.

Kawiarniany projekt i coffee rozpoczął się 16 listopada 2007 roku. Otwarto wówczas pierwszy lokal przy ulicy Dobrej, w pobliżu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego na Powiślu. I coffee proponuje swoim klientom pełen asortyment kaw oraz różne dodatki w postaci ciast, kanapek i sałatek.

Notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych Ruch SA jest największym w kraju dystrybutorem prasy. Posiada 41 procent udziału w rynku. Spółka jest też znaczącym dystrybutorem artykułów codziennego użytku FMCG. Jej roczne obroty sięgają blisko 4,1 miliarda zł.

Ruch posiada największą w Polsce własną sieć detaliczną obejmująca ponad 7,4 tysiąca czynnych punktów sprzedaży. Łącznie spółka dostarcza codziennie prasę do 32 tysięcy punktów sprzedaży detalicznej, w tym między innymi: kiosków i salonów prasowych, sklepów osiedlowych, stacji benzynowych oraz super i hipermarketów na terenie całego kraju. Spółka prowadzi też dystrybucję artykułów codziennego użytku (FMCG). W ofercie znajduje się kilka tysięcy wyrobów.
 

Opublikowano: 05.05.2010
Aktualizacja: 05.05.2010