[TYLKO U NAS] Klekotki to nie tylko zbiór budynków, to miejsce z duszą, które wymaga szczególnej uwagi i zaangażowania w obsługę gości – podkreśla w rozmowie z nami Iwona Donimirska, dyrektorka Klekotki Spa & Resort.
Cele i działania
Niedawno objęłaś stanowisko dyrektora kompleksu Klekotki Spa & Resort. Jakie były Twoje pierwsze działania i cele? Co już udało się zrealizować?
Objęcie stanowiska dyrektora kompleksu Klekotki Spa & Resort w marcu br. stanowiło kluczowy moment, szczególnie w kontekście przygotowań do nadchodzącego sezonu letniego. Od samego początku skoncentrowałam się na przywróceniu Klekotkom pierwotnego blasku, czerpiąc z 20-letniej tradycji i historii tego wyjątkowego miejsca. Klekotki to nie tylko zbiór budynków, to miejsce z duszą, które wymaga szczególnej uwagi i zaangażowania w obsługę gości.
Jedną z ważniejszych realizacji rozpoczętych w Klekotkach w zeszłym roku było wybudowanie nowej sauny wraz z nowoczesną siłownią, a także rozszerzenie oferty noclegowej o kolejne domki. Dodatkowo, podjęliśmy prace nad unikatowym jacuzzi i przeprowadziliśmy kompleksową odnowę pokoi. Ponadto zadbaliśmy o korty tenisowe oraz wiele innych udogodnień. Lista tych zmian jest imponująca i cieszę się, że udało się zrealizować te ambitne plany.
Ale to nie koniec działań na najbliższe miesiące. Planujemy kolejne modernizacje, w tym otwarcie nowego baru w restauracji. Pracujemy także nad sezonowymi ofertami, które podkreślą wyjątkowe walory Klekotek, zapewniając naszym gościom niezapomniane doświadczenia. Moim celem jest kontynuowanie rozwoju i nadawanie Klekotkom nowego blasku, który przyciągnie jeszcze więcej gości i sprawi, że każdy pobyt tutaj będzie niepowtarzalnym przeżyciem.
Rozwój Klekotek
Po pierwszych miesiącach w Klekotkach zapewne masz wizję tego, co warto zmienić, jak uzupełnić ofertę, na jakich działaniach się skupić. Jakie zatem są Twoje cele związane z rozwojem tego miejsca?
Klekotki to miejsce, gdzie wewnętrzny spokój ma swój dom i właśnie wokół tej filozofii kształtuję wszystkie elementy naszej oferty. To bardzo indywidualne doświadczenie każdego z gości, dlatego tak ważne jest budowanie tej oferty na wielu poziomach. Wierzę, że prawdziwy relaks angażuje wiele zmysłów.
Przede wszystkim stawiam na nasze wyjątkowe Sento SPA, które czerpie inspiracje z Dalekiego Wschodu, ze szczególnym uwzględnieniem relaksu w duchu Japonii. Zarówno architektura naszego spa, jego wnętrza, jak i zakres zabiegów czy rytuałów są unikatowe na polską skalę. Niezmiernie istotne jest dla mnie, aby goście mieli możliwość czerpania przyjemności w każdym zakątku naszego obiektu, w zależności od potrzeby danej chwili. Czasem będzie to intensywny masaż, a innym razem spacer bosymi stopami po Ścieżce Równowagi, medytacja nad jeziorem, rozgrzewająca fitosauna czy kąpiel we dwoje w jacuzzi.
W przypadku gastronomii stawiam na dwa, moim zdaniem bardzo istotne, aspekty. Po pierwsze na sezonowość i lokalność – korzystamy z dobrodziejstwa naszego własnego ekologicznego ogrodu warzywnego, okolicznych lasów i jezior oraz produktów dostarczanych przez naszych sąsiadów. Sami pieczemy chleb z mąki z lokalnego młyna, robimy przetwory i dbamy o to, aby nasi goście mogli poznać kuchnię Warmii i Mazur. Drugim ważnym elementem jest stawianie na kulinarne doświadczenia, które przekraczają granice tradycyjnej restauracji. Organizujemy tematyczne weekendy, które skupiają się na połączeniu smaku różnych kuchni z unikatowym doświadczeniem zaproszonych gości. Przykładem takiego wydarzenia była degustacja szampana, której towarzyszyło wyjątkowe menu. W trakcie wieczoru goście mogli poszerzyć swoją wiedzę o winnicach Szampanii, sposobach produkcji i tajnikach degustacji. Innym tematycznym eventem był Japoński Weekend, którego jedną z części była limitowana kolacja sushi z pairingiem sake, prowadzona przez jednego z najlepszych polskich sushi chefów.
Iwona Donimirska o doświadczeniu
Przez osiem lat zarządzałaś działem marketingu i sprzedaży w jednej z polskich sieci. Jak doświadczenie zdobyte wówczas, chcesz wykorzystać w zarządzaniu Klekotkami?
Jednym z głównych wyzwań tamtego okresu było połączenie różnych marek w spójną komunikację oraz współpraca z zespołami sprzedażowymi wielu odmiennych obiektów hotelowych. To doświadczenie z pewnością znajdzie swoje zastosowanie w mojej pracy tutaj. Klekotki to kompleks o niespotykanym charakterze, skupiający w sobie wiele różnych elementów, od biznesowych po rekreacyjne. Dzięki pracy w sieci miałam okazję zarządzać zróżnicowanymi typami obiektów, co pozwala mi lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania naszych gości.
Dodatkowo, moje doświadczenie w pracy na odmiennych systemach hotelowych pozwoliło mi odpowiednio dostosować i przygotować Klekotki do efektywnej działalności. Mam pewność, że to połączenie umiejętności i wiedzy pomoże mi jeszcze bardziej podnieść standardy i jakość obsługi gości, sprawiając, że Klekotki będą miejscem, które pozostawi niezapomniane wspomnienia…Cały wywiad publikujemy w Świat Hoteli wrzesień-październik 2023. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią.
Rozmawiała Karolina Stępniak
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione