Iwona Donimirska: Przywracamy Klekotkom pierwotny blask

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] Klekotki to nie tylko zbiór budynków, to miejsce z duszą, które wymaga szczególnej uwagi i zaangażowania w obsługę gości – podkreśla w rozmowie z nami Iwona Donimirska, dyrektorka Klekotki Spa & Resort.

Iwona Donimirska

Cele i działania

Niedawno objęłaś stanowisko dyrektora kompleksu Klekotki Spa & Resort. Jakie były Twoje pierwsze działania i cele? Co już udało się zrealizować?

Objęcie stanowiska dyrektora kompleksu Klekotki Spa & Re­sort w marcu br. stanowiło kluczowy moment, szczególnie w kontekście przygotowań do nadchodzącego sezonu letniego. Od samego początku skoncentrowałam się na przywróceniu Klekotkom pierwotnego blasku, czerpiąc z 20-letniej tradycji i historii tego wyjątkowego miejsca. Klekotki to nie tylko zbiór budynków, to miejsce z duszą, które wymaga szczególnej uwagi i zaangażowania w obsługę gości.

Jedną z ważniejszych realizacji rozpoczętych w Klekotkach w zeszłym roku było wybudowanie nowej sauny wraz z nowo­czesną siłownią, a także rozszerzenie oferty noclegowej o ko­lejne domki. Dodatkowo, podjęliśmy prace nad unikatowym ja­cuzzi i przeprowadziliśmy kompleksową odnowę pokoi. Ponad­to zadbaliśmy o korty tenisowe oraz wiele innych udogodnień. Lista tych zmian jest imponująca i cieszę się, że udało się zreali­zować te ambitne plany.

Ale to nie koniec działań na najbliższe miesiące. Planujemy kolejne modernizacje, w tym otwarcie nowego baru w restaura­cji. Pracujemy także nad sezonowymi ofertami, które podkreślą wyjątkowe walory Klekotek, zapewniając naszym gościom nie­zapomniane doświadczenia. Moim celem jest kontynuowanie rozwoju i nadawanie Klekotkom nowego blasku, który przycią­gnie jeszcze więcej gości i sprawi, że każdy pobyt tutaj będzie niepowtarzalnym przeżyciem.

Rozwój Klekotek

Po pierwszych miesiącach w Klekotkach zapewne masz wizję tego, co warto zmienić, jak uzupełnić ofertę, na jakich działaniach się skupić. Jakie zatem są Twoje cele związane z rozwojem tego miejsca?

Klekotki to miejsce, gdzie wewnętrzny spokój ma swój dom i właśnie wokół tej filozofii kształtuję wszystkie elementy naszej oferty. To bardzo indywidualne doświadczenie każdego z gości, dlatego tak ważne jest budowanie tej oferty na wielu pozio­mach. Wierzę, że prawdziwy relaks angażuje wiele zmysłów.

Przede wszystkim stawiam na nasze wyjątkowe Sento SPA, które czerpie inspiracje z Dalekiego Wschodu, ze szczególnym uwzględnieniem relaksu w duchu Japonii. Zarówno architektura naszego spa, jego wnętrza, jak i zakres zabiegów czy rytuałów są unikatowe na polską skalę. Niezmiernie istotne jest dla mnie, aby goście mieli możliwość czerpania przyjemności w każdym zakątku naszego obiektu, w zależności od potrzeby danej chwili. Czasem będzie to intensywny masaż, a innym razem spacer bo­symi stopami po Ścieżce Równowagi, medytacja nad jeziorem, rozgrzewająca fitosauna czy kąpiel we dwoje w jacuzzi.

W przypadku gastronomii stawiam na dwa, moim zdaniem bardzo istotne, aspekty. Po pierwsze na sezonowość i lokalność – korzystamy z dobrodziejstwa naszego własnego ekologicz­nego ogrodu warzywnego, okolicznych lasów i jezior oraz pro­duktów dostarczanych przez naszych sąsiadów. Sami pieczemy chleb z mąki z lokalnego młyna, robimy przetwory i dbamy o to, aby nasi goście mogli poznać kuchnię Warmii i Mazur. Drugim ważnym elementem jest stawianie na kulinarne doświadczenia, które przekraczają granice tradycyjnej restauracji. Organizujemy tematyczne weekendy, które skupiają się na połączeniu smaku różnych kuchni z unikatowym doświadczeniem zaproszonych gości. Przykładem takiego wydarzenia była degustacja szampa­na, której towarzyszyło wyjątkowe menu. W trakcie wieczoru goście mogli poszerzyć swoją wiedzę o winnicach Szampanii, sposobach produkcji i tajnikach degustacji. Innym tematycznym eventem był Japoński Weekend, którego jedną z części była limitowana kolacja sushi z pairingiem sake, prowadzona przez jednego z najlepszych polskich sushi chefów.

Iwona Donimirska o doświadczeniu

Przez osiem lat zarządzałaś działem marketingu i sprzedaży w jednej z polskich sieci. Jak doświadczenie zdobyte wówczas, chcesz wykorzystać w zarządzaniu Klekotkami?

Jednym z głównych wyzwań tamtego okresu było połączenie różnych marek w spójną komunikację oraz współpraca z zespo­łami sprzedażowymi wielu odmiennych obiektów hotelowych. To doświadczenie z pewnością znajdzie swoje zastosowanie w mojej pracy tutaj. Klekotki to kompleks o niespotykanym charakterze, skupiający w sobie wiele różnych elementów, od biznesowych po rekreacyjne. Dzięki pracy w sieci miałam okazję zarządzać zróżnicowanymi typami obiektów, co pozwala mi le­piej zrozumieć potrzeby i oczekiwania naszych gości.

Dodatkowo, moje doświadczenie w pracy na odmiennych systemach hotelowych pozwoliło mi odpowiednio dostosować i przygotować Klekotki do efektywnej działalności. Mam pew­ność, że to połączenie umiejętności i wiedzy pomoże mi jeszcze bardziej podnieść standardy i jakość obsługi gości, sprawiając, że Klekotki będą miejscem, które pozostawi niezapomniane wspo­mnienia…Cały wywiad publikujemy w Świat Hoteli wrzesień-październik 2023. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią.

Świat Hoteli wrzesień-październik 2023

Rozmawiała Karolina Stępniak

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione