Jak wygląda Courtyard by Marriott Warsaw Airport po remoncie?

Udostępnij artykuł
Prace finalnie kosztowały 42 miliony złotych i objęły cały obiekt. Do pełnej dyspozycji gości oddano pięć pięter, gdzie znajdują się pokoje, powierzchnie wspólne, zaplecze konferencyjne oraz restauracja i bar.

W maju zeszłego roku rozpoczęła się długo oczekiwana modernizacja hotelu Courtyard. Nie był to łatwy proces. Z jednej strony dlatego, że hotel przez cały okres trwania remontu nie przerywał swojej działalności i przyjmował gości. Z drugiej strony, wiosną w Polsce pojawiła się pierwsza fala koronawirusa.

Nie wpłynęło to na zakłócenie dalszych prac remontowych, co więcej pracownicy hotelu bardzo mocno zaangażowali się w walkę z pandemią. Courtyard wspomógł kadrę medyczną Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, będąc pierwszą w Polsce bazą noclegową dla medyków na pierwszej linii frontu z COVID-19. Ostatecznie holding zgodnie z harmonogramem zakończył w terminie remont warszawskiego obiektu.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów remontu hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Pomimo pandemii, terminowe zakończenie prac modernizacyjnych pokazuje, że konsekwentnie realizujemy strategię PHH i wykorzystujemy ten trudny okres do podnoszenia standardu naszych działań. Ta inwestycja była dla nas bardzo ważna, ze względu na to, że Courtyard  jest naszym flagowym hotelem, który po 17 latach funkcjonowania zasługiwał na nowe oblicze  – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

W pierwszym etapie oddano do dyspozycji gości powierzchnię konferencyjną. Hotel oferuje 13 sal konferencyjnych, w tym zmodernizowaną salę balową, o łącznej powierzchni 764 m2. Dzięki zachowanej przestrzeni oraz sprzętowi audiowizualnemu obiekt zapewnia bezpieczne warunki do organizacji telekonferencji czy spotkań biznesowych, z zachowaniem wszelkich zasad sanitarnych.

Kolejnym krokiem było nadanie nowego oblicza restauracji Brasserie, Lobby Baru oraz recepcji. Warszawska Pracownia Urbanistyki i Architektury – Pracownia FBT,  postawiła na pastele w odcieniach beżu, szarości, błękitu, czerni i bieli. Uwagę gości przykuwają wielokolorowe lampy wiszące na wielu poziomach, inspirowane polskim bursztynem, drewniane elementy dekoracyjne i dotąd niespotykane w Courtyardzie kolory. 

Goście wybierający Courtyard poczują różnicę między biznesowym charakterem obiektu w ciągu dnia, a wyjątkową atmosferą panującą wieczorem – podkreśla pracownia FBT – ta kreacja ma odróżniać warszawski Courtyard od konkurencji. Dodatkowo podkreślając lokalny charakter wnętrz, przy remoncie hotelu wykorzystano w większości polskie produkty, ponieważ Polski Holding Hotelowy stawia na polskie brandy i wspiera rozwój polskich firm.

W ostatnim etapie przyszedł czas na nowe pokoje. Docelowo oddanych do dyspozycji gości zostało 241 odnowionych pokoi z dużymi łóżkami typu King lub Twin, w tym pięć apartamentów i cztery pokoje dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zastosowanie naturalnych materiałów miało na celu ocieplenie wnętrza i nadanie przestrzeni charakteru domowego klimatu.

Nową odsłonę hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport cechuje nowa stylistyka wnętrz, innowacyjne rozwiązania i międzynarodowy styl. Już teraz widzimy po ankietach satysfakcji naszych gości, że doceniają nowy wystrój hotelu. Mam nadzieję, że po zakończeniu pandemii, kiedy pojawi się możliwość organizacji konferencji, nowoczesne wnętrza hotelu Courtyard będą jednym z najpopularniejszych miejsc organizacji spotkań biznesowych w Warszawie. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że będzie modnie tutaj bywać podsumowuje Artur Derela, dyrektor hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

ŚWIAT HOTELI wrzesień-październik 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 18.12.2020
Aktualizacja: 18.12.2020