Jakub Laskowski: Ciągłość dostaw bardzo ważna

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2024] Przy poszukiwaniu dostawców istotna jest ciągła dostępność produktów i usług abyśmy nie musieli korzystać z substytutów – mówi w komentarzu do specjalnego wydania „Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024 Jakub Laskowski, Purchasing Executive, Sheraton Grand Warsaw i The Westin Warsaw.

Jakub Laskowski, Sheraton Grand Warsaw i The Westin Warsaw

Jak wygląda obecna współpraca hoteli z dostawcami dla branży HoReCa? Czy mogą Państwo liczyć na ich wsparcie, elastyczność?

Obecna współpraca z dostawcami HoReCa wygląda obiecująco i jestem z niej bardzo zadowolony. Nadal możemy liczyć na ich wsparcie w wyjątkowych sytuacjach czy przy poszukiwaniu wyrafinowanych produktów do naszych hoteli, oraz na elastyczność we współpracy. Co nas także cieszy, dostawcy cały czas poszerzają swoje portfolio z oferowanymi produktami i podążają za rozwijającymi się trendami w szeroko pojętej gastronomii.

Czy kryteria przy wyborze dostawców uległy zmianie? W jaki sposób?

Kryteria nie zmieniły się drastycznie – wiadomo, że w parze z ceną idzie jakość oferowanego produktu. Ważny stał się zrównoważony rozwój i ograniczenie szlaków CO2, na które zwracamy dużą uwagę przy składaniu zamówień. Na to wpływ mają takie inicjatywy, jak certyfikat Green Key, przyznawany hotelom spełniającym określone wymagania w kwestiach ekologicznych. Przy poszukiwaniu dostawców istotna jest ciągła dostępność produktów i usług, na które się decydujemy, abyśmy nie musieli korzystać z substytutów i oferować niższego standardu naszym gościom. Jednym z czynników wyboru jest również…Cały wywiad publikujemy w Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią

rynek dostawców horeca - raport 2024

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 02.04.2024
Aktualizacja: 02.04.2024