Karol Krasoń, Lagardère Travel Retail: Cenimy partnerów, którzy rozumieją specyfikę naszej działalności

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Współpraca z dostawcami HoReCa jest kluczowym elementem naszego podejścia do biznesu. Wierzymy, że partnerskie relacje, wzajemne zrozumienie i wspólne dążenie do osiągania ambitnych celów są fundamentem długofalowego sukcesumówi Karol Krasoń, dyrektor działu handlowego Lagardère Travel Retail w Polsce w komentarzu do publikacji Rynek Dostawców HoReCa – Raport 2025.

Karol Krasoń - Legardere Travel Retail

Z wieloma partnerami współpracujemy od lat, co pozwoliło nam zbudować solidne relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i wspólnym wypracowywaniu efektywnych rozwiązań dostosowanych do specyfiki naszych lokali oraz dynamicznych zmian w branży.

Przykładem takiej owocnej współpracy jest nasze partnerstwo biznesowe z marką Alpro od Danone, z którą rozwijamy ofertę roślinną w kawiarniach Costa Coffee i So Coffee. Dobrym przykładem jest także Fabryka Cukiernicza Kopernik dostarczająca cukiernicze produkty premium. Stale poszukujemy również nowych partnerów i rozwiązań, które pozwolą oferować naszym klientom jeszcze więcej wyjątkowych doświadczeń oraz budować przewagę konkurencyjną Lagardère Travel Retail w Polsce.

Wybór dostawcy opieramy na kilku kluczowych kryteriach, które mają zapewnić najwyższy poziom współpracy. Przede wszystkim stawiamy na jakość i zgodność z normami – od dostawców wymagamy certyfikacji, takich jak IFS czy BRC, które gwarantują najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości. Równie istotne są dla nas pozytywne wyniki audytów, które stanowią podstawę do rozpoczęcia współpracy.

Oferta produktowa to kolejny kluczowy element – zwracamy uwagę zarówno na jakość produktów, jak i ich konkurencyjność cenową. Oczekujemy, że dostarczane produkty nie tylko spełnią nasze standardy, ale również będą wyróżniać się na rynku.

Kolejna kwestia to logistyka i elastyczność. Ważne są dla nas aspekty operacyjne, takie jak minimalne progi zamówień czy możliwość dostosowania produkcji do naszego potencjału operacyjnego. Wymagamy sprawnej logistyki, terminowości dostaw oraz zdolności do szybkiego reagowania na nasze potrzeby. 

Szczególną wartość przypisujemy również współpracy długoterminowej. Cenimy partnerów, którzy rozumieją specyfikę naszej działalności i angażują się we wspólne projekty rozwojowe, przyczyniając się do osiągania wspólnych celów.

Po pierwsze, innowacyjność: oczekujemy wprowadzenia produktów, które…Cały komentarz publikujemy w Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2025

rynek dostawców horeca 2025
NEWSLETTER-HORECANET-ZAPISZ-SIE

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.