Kinga Rylska to strateg i ekspertka w zakresie marketingu, gastronomii i hospitality z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z najciekawszymi konceptami restauracyjnymi i przestrzeniami lifestylowymi w Polsce.
Po niemal trzech latach na stanowisku Head of Marketing w Fabryce Norblina, gdzie odpowiadała m.in. za komunikację największego food hallu w Polsce – Food Town, a także niezależnych konceptów, takich jak Bibi’s Cafe & Bar, speakeasy Donkey Shoe czy fine diningowa restauracja DIALOG w Muzeum Historii Polski – w czerwcu 2025 roku dołączyła do zespołu NOHO Investment jako Director of Strategy & Experience – HoReCa & Hospitality.
W nowej roli odpowiada za rozwój strategii hospitality oraz tworzenie unikalnych konceptów lifestylowych w projektach typu mixed-use – w tym w najgłośniejszych inwestycjach NOHO, jak Dolne Młyny 10 w Krakowie oraz NOHO ONE przy Rondzie Daszyńskiego w Warszawie.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj-czerwiec 2025
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Wcześniej zdobywała doświadczenie w czołowych warszawskich lokalach, takich jak AIOLI Cantine Bar Cafe Deli (gdzie prowadziła też ekspansję marki do Gdańska i Katowic), Grupa Warszawa (Syreni Śpiew, Warszawa Powiśle, Weles, Zorza) oraz Biała – zjedz i wypij. Współtworzyła ogólnopolski projekt społeczny PosiłekDlaSeniora, który w czasie pandemii zebrał ponad milion złotych na rzecz warszawskich seniorów.
Była też odpowiedzialna za przygotowanie do otwarcia restauracji Roberta Lewandowskiego – NINE’s Restaurant & Sports Bar, a także prowadziła niezależne doradztwo strategiczne dla restauratorów i marek gastronomicznych.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.