Związana do niedawna z jedną z najbardziej znanych sieci kantyn w Polsce – Aioli, Kinga Rylska właśnie objęła stanowisko dyrektor marketingu w Grupie Warszawa. Na początkowym etapie będzie pracować na koncepcją i działaniami w Syrenim Śpiewie, zlokalizowanym w Centrum Praskim Koneser, który już w marcu otworzy swoje podwoje. Do obowiązków Kingi należeć będzie także budowanie zespołów, nadzór nad wszystkimi konceptami GW, a także inne działania operacyjne.
Kinga Rylska doświadczenie w marketingu zdobywała przede wszystkim jako szef działu marketingu jednej z najbardziej znanych sieci kantyn w Polsce – Aioli. To właśnie w tym koncepcie zapoczątkowany został marketing w gastronomii, teraz już ogólnie praktykowany w lokalach gastronomicznych.
Jej misją jest budowanie świadomości, czym jest prawdziwy marketing, bo „o dziwo”, to nie tylko social media. Udowodnia, że ten dział ma na celu zespolić pracę wszystkich, a nie ją utrudniać. To marketing „wybija” markę bezpośrednio do świadomości potencjalnego gościa/klienta. Pracuje stricte z zarządem i kadrą menadżerska nad opracowaniem każdej strategii rozwoju marki. Uwielbia znajdować luki i właśnie nad nimi dogłębnie pracować. Jej motto życiowe brzmi „nie ma rzeczy niemożliwych”. Nie lubi, gdy ktoś mówi “nie da się”, nie próbując.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
– Wszystko musi być dokładnie rozpisane, a każdy dokładnie zbriefowany. Nie ma konkretnego działania, bez konkretnej strategii i dogłębnej analizy każdego kroku. Wychodzę z założenia, że na błędach człowiek się uczy – ważne, by dokładnie z nich wyciągnąć wnioski, w końcu: kto nie próbuje, nie pije szampana – mówi Kinga Rylska.
Nie wyobraża sobie życia bez przyjaciół, inspirujących podróży po świecie oraz książek i sportu, a także… pracy. Pracy, która rozwija i daje wyzwania każdego nowego dnia. Kinga jest absolwentką Politechniki Warszawskiej. Z wykształcenia Inżynier Środowiska o Specjalizacji Ciepłownictwo Ogrzewnictwo Wentylacja i Klimatyzacja.
Grupa Warszawa jest znana z oryginalnych konceptów kulturalno-gastronomicznych na mapie stolicy, które wykorzystują i podkreślają piękno architektury oraz czerpią inspiracje z polskiej tradycji. Swój pierwszy lokal Warszawa Powiśle Grupa otworzyła w 2008 roku, a obecnie może poszczycić się imponującym portfolio barów, klubów i restauracji.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.