Konrad Nadobnik, Kręgliccy: Ludzie nie przestaną chodzić do restauracji

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Aktualny czas to czas kształtowania się „nowej rzeczywistości”. Restauratorzy sprawdzają zachowanie rynku i starają się od razu reagować. My również weryfikujemy naszą ofertę. Widzimy, że ruch wraca i żywię nadzieję, że wszystko będzie się stabilizować. Uważam, też, że ludzie nie przestaną wychodzić do restauracji. Po dwóch latach obostrzeń, ludzie zachęceni powrotem do normalności spotykają się ze znajomymi, wychodzą do restauracji – mówi Konrad Nadobnik, dyrektor generalny w Kręgliccy. Restauracje i Catering w komentarzu przygotowanym na potrzeby publikacji Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022.

Z drugiej jednak strony, jakiekolwiek przewidywania nie mają teraz sensu. Nie wiemy, jak potoczy się sytuacja z wojną w Ukrainie, jak będzie kształtował się w tej sytuacji polski złoty i jak wpłynie to wszystko na koszty. Musimy bacznie obserwować.

Pędząca inflacja, która jest bardzo odczuwalna, skłania nas do zmian w menu. Ciągle szukamy rozwiązań i narzędzi, które pomogą nam zoptymalizować wszystkie koszty, tak, aby jak najmniej odczuli to nasi goście oraz firma. Rozumiemy, że nasi dostawcy podnoszą ceny, jesteśmy gotowi płacić więcej za gwarancję dobrych produktów, ale chcemy, żeby na końcu każdy czuł ogólną sprawiedliwość.


Obecnie wraz z działem marketingu, zespołem architektów i czołowych polskich rysowników pracujemy nad odświeżeniem wszystkich marek należących do naszego brandu. Za nami odświeżenie brandingu oraz rearanżacja wnętrza włoskiej Restauracji Chianti przy ulicy Foksal oraz meksykańskiej El Popo. Na początku września zaprezentujemy greckie Santorini w zupełnie nowej odsłonie.

W lutym bieżącego roku, do zespołu Chianti dołączyła Elena Laptieva, która prowadziła w Kijowie koncept Pizza Love. Przez blisko trzydzieści lat w Chianti, które działa nieprzerwanie od 1996 roku, odżegnywaliśmy się od serwowania pizzy. Wraz z pojawieniem się Eleny zdecydowaliśmy o wprowadzeniu tego dania do stałej karty Chianti.

Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 31.08.2022
Aktualizacja: 31.08.2022