Zbudowany w 2004 roku Krzywy Domek to budynek handlowo-usługowy, jedna z najbardziej rozpoznawalnych nieruchomości w Polsce. Właśnie przechodzi modernizację. Efektem tych prac będzie nowoczesny projekt Krzywy Domek Food Hall, który stanie się sercem kulinarnych i rozrywkowych doznań. W rozmowie z nami Edyta Nguyen, dyrektor ds. operacyjnych Rezydent S.A. opowiedziała o inwestycji, strategii doboru najemców i planach.
Dlaczego wybrali Państwo Krzywy Domek na lokalizację swojego food hallu?
Krzywy Domek to nieruchomość o niekwestionowanej renomie, znana zarówno w Polsce, jak i na świecie, jako jeden z najbardziej charakterystycznych obiektów Sopotu. Z biegiem lat zmieniała się wraz z potrzebami odwiedzających gości i dynamiką samego miasta. Jako właściciel nieruchomości, Spółka Rezydent S.A., zauważyliśmy, że formuła lokalów, takich jak bary, kluby czy dyskoteki, stopniowo się wyczerpała. Było dla nas jasne, że musimy dostosować się do zmieniających się oczekiwań i stylu życia zarówno mieszkańców, jak i turystów.
Format food hallu idealnie odpowiada na te potrzeby, ciesząc się ogromną popularnością zarówno w Polsce, jak i na świecie. Jest to przestrzeń, która łączy kulinaria, spotkania towarzyskie i wspólne doświadczenia. Naszym celem jest stworzenie miejsca, które tętnić będzie życiem przez cały rok – przestrzeni, która stanie się punktem spotkań turystów odwiedzających Sopot oraz mieszkańców Trójmiasta. Lokalizacja Krzywego Domku, w sercu miasta przy „Monciaku”, w połączeniu z jego rozpoznawalnością, tworzy idealne warunki do realizacji tego przedsięwzięcia.
Jak wiele konceptów pomieści nowy food hall i czy znajdzie się tam miejsce na innego typu przestrzenie niż lokale gastronomiczne?
Krzywy Domek Food Hall zaoferuje siedem różnorodnych konceptów gastronomicznych, zapraszając odwiedzających do kulinarnej podróży. Na parterze znajdzie się bar główny oraz przestrzeń letniego ogródka, a na pierwszym piętrze powstanie drugi bar, połączony z przestrzenią eventową. Znajdzie się tam scena na występy muzyczne i inne wydarzenia kulturalne, stół bilardowy oraz miejsce na zamknięte spotkania firmowe czy konferencje, organizowane m.in. we współpracy z naszym hotelem Rezydent Sopot MGallery Hotel Collection.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad-grudzień 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
W strefie rozrywki zlokalizowanej na pierwszym piętrze znajdą się atrakcje gamingowe dla dorosłych i młodzież oraz kino multisensoryczne 7D. Natomiast drugie piętro stanie się domem dla muzeum iluzji oraz multimedialnego oceanarium o łącznej powierzchni 780 m². Tak zbudowana oferta pozwoli na stworzenie przestrzeni łączącej kulinaria z rozrywką i kulturą, co wyróżnia nasz projekt na rynku.
Jaki będzie klucz doboru najemców gastronomicznych? Na jakiego typu ofertę będą Państwo chcieli postawić?
Naszym priorytetem jest jakość i różnorodność smaków. Polska scena kulinarna w ostatnich latach dynamicznie się rozwija, a oczekiwania gości są coraz bardziej wymagające. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy koncepty oferujące kuchnię tajską, panazjatycką, koreańską oraz włoską. Część umów została już sfinalizowana, a pozostałe są w fazie finalizacji. Aktualnie mamy jeszcze dwa wolne lokale gastronomiczne, więc serdecznie zapraszamy do kontaktu zainteresowanych najemców.
Aby ułatwić naszym partnerom uruchomienie działalności, zapewniamy szereg wyposażenia i rozwiązań, takich jak systemy wentylacyjne, okładziny ścienne czy monitory TV. Zależy nam na długofalowej współpracy opartej na wspólnych wartościach.
W okresie jesienno-zimowym Sopot nie jest aż tak zatłoczonym miastem jak podczas miesięcy letnich. Czy w czasie zmniejszonego ruchu turystycznego food hall również będzie działać?
Doskonale rozumiemy sezonowość Sopotu i uwzględniliśmy ją w naszej strategii. Proponujemy najemcom elastyczny podział stawek na sezon wysoki i niski, co pozwala lepiej dostosować się do zmieniającego się ruchu turystycznego.
Poza sezonem letnim planujemy intensywny kalendarz wydarzeń: koncerty, spotkania z kulturą, wydarzenia sportowe i tematyczne. Chcemy, aby Krzywy Domek Food Hall był miejscem żywym i przyciągał odwiedzających przez cały rok.
Do kogo przede wszystkim będą Państwo kierować ofertę food hallu?
Nasza oferta skierowana jest do osób, które szukają miejsca do wspólnego spędzania czasu – zarówno z rodziną, jak i przyjaciółmi. To przestrzeń, gdzie można skosztować dań z różnorodnych kuchni, cieszyć się atrakcjami kulturalnymi i rozrywkowymi oraz doświadczać niezapomnianych emocji. Wierzymy, że to ludzie tworzyć będą atmosferę tego miejsca.
Kto stoi za tą inwestycją oraz kto będzie odpowiedzialny za rekrutację najemców? Kiedy planowane jest otwarcie?
Projekt Krzywy Domek Food Hall jest realizowany bezpośrednio przez Rezydent S.A., właściciela nieruchomości. Za nadzór i koordynację odpowiadam osobiście wraz z panią Barbarą Nowak. Prace budowlane realizuje nasz Generalny Wykonawca, firma Espes Office Sp. z o.o., we współpracy z podwykonawcami: Apritech Sp. z o.o., CS-Projekt Sp. z o.o., PMG Partner for Business Sp. z o.o. oraz pod nadzorem MJL Group Sp. z o.o.
Komercjalizację powierzchni prowadzimy we własnym zakresie, aktywnie angażując się w rozmowy z potencjalnymi najemcami. Aktualnie dostępne są dwa lokale gastronomiczne, więc zapraszamy do kontaktu wszystkich zainteresowanych współpracą.
Oficjalne otwarcie Krzywego Domku Food Hall planujemy na majówkę 2025 roku. Już dziś serdecznie zapraszamy i do zobaczenia w Sopocie!
Artykuł powstał we współpracy z REZYDENT SA
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.