Kurczak z KFC w opakowaniu eko

Udostępnij artykuł

Już dwie trzecie konsumentów na całym świecie [1] deklaruje, że wybór ekologicznego opakowania ma dla nich duże znaczenie oraz wpływa na wybór produktu. KFC wychodzi naprzeciw potrzebom swoich gości oferując im swoje dania w nowych, bardziej ekologicznych opakowaniach.

Większość nowych opakowań wykorzystywanych w restauracjach KFC aż w 50 proc. pochodzi z recyklingu. W te ekologiczne opakowania pakowane są między innymi kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki serwowane w KFC.

Ponadto shakes serwowane są w kubkach z tworzywa rPET, wyprodukowanych w 50 proc. z recyklingowego plastiku. I jest jeszcze coś – dania z KFC można zjadać przy użyciu drewnianych sztućców. Plastikowe słomki czy wieczka do gorących napojów od dawna już są dostępne tylko w Drive Thru. Także w dostawie oraz na wyraźne życzenie gościa w restauracji. Papierowe owijki do wrapów i burgerów pozbawione są chemicznej warstwy tłuszczo-szczelnej, a więc nie zawierają substancji chemicznych.

Kwestia proekologicznych rozwiązań to ważny element strategii KFC, dlatego marka dokłada wszelkich starań by zredukować ilość używanego plastiku, a także prowadzić działalność w zrównoważony sposób. Wszystko po to, by wspólnie dbać o środowisko.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec – kwiecień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

[i] Global Buying Green Report 2020, Trivia Packaging

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione


Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.04.2022
Aktualizacja: 22.04.2022