[TYLKO U NAS] Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.).
W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:
- Witold Sadecki, współwłaściciel, Kamil Dąbrowa, szef kuchnii, a także Pavel Dobrianskyi szef baru ZEST Rzeszów;
- Erik Hurless , właściciel No.5 w Sopocie;
- Marek Cynowski, CEO Rebel Tang;
- Konrad Nadobnik, dyrektor generalny Kręgliccy Restauracje i Catering;
- Andrea Camastra, szef kuchni Nuta Restaurant;
- Paweł Światczyński, CEO Restaurant Club;
- Krystian Szidel, szef kuchni Sheraton Sopot Hotel.


Poza tym w wydaniu artykuły i wypowiedzi:
- MARKETING I PROMOCJA – Budowanie spójnej marki od zera. Od czego zacząć? – Magdalena Malutko, CEO Agencji Kreatywnej Od Kuchni;
- MARKETING I PROMOCJA – Social media – must have – Zuzanna Krasnodębska, CEO Agencja Snygg Studio;
- SZEF KUCHNI – Jak zostałem roślinożercą? Marcin Krysiński, współwłaściciel Mihiderka;
- SZEF KUCHNI – Kompromis między tradycją a nowoczesnością – Mateusz Szlachetka, kierownik gastronomii Restauracja Regionalna Nosalowy Dwór, również Michał Zygmunt, a także szef kuchni Restauracja Akademia, Konrad Kowalski, szef kuchni Opasły Tom;
- SZEF KUCHNI – Kuchnia oficerska na placu Piłsudskiego – Rafał Borowski, menedżer Restauracji “U Wieniawy”;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Gastronomia w gdańskiej stoczni – Andrzej Jóźwiak, współwłaściciel Morze Pasta, Pizza Corner, Mexicali Taco Bar, a także Raclette Hot Dogs;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Oblicza street food – Rafał Kupisz, Project Manager Food Park “Skwer przy Orlej” Kielce;
- BARMAN – Łukasz Zarzecki, główny trener Ogólnopolskiej Szkoły Barmanów o brandy.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec – kwiecień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Powstaje w firmie BROG B2B – media efektywnej komunikacji – u właściciela i wydawcy m.in. czasopism Świat Hoteli i Sweets & Coffee, portali branżowych Horecanet.pl, a także Petrolnet.pl oraz organizatora bezsprzecznie najważniejszych wydarzeń branżowych takich jak Food Business Forum, Forum Profit Hotel, Forum PetroTrend, a także Sweets & Coffee Forum.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione