Nowości Gastronomiczne marzec-kwiecień 2022

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.).

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Witold Sadecki, współwłaściciel, Kamil Dąbrowa, szef kuchnii, a także Pavel Dobrianskyi szef baru ZEST Rzeszów;
  • Erik Hurless , właściciel No.5 w Sopocie;
  • Marek Cynowski, CEO Rebel Tang;
  • Konrad Nadobnik, dyrektor generalny Kręgliccy Restauracje i Catering;
  • Andrea Camastra, szef kuchni Nuta Restaurant;
  • Paweł Światczyński, CEO Restaurant Club;
  • Krystian Szidel, szef kuchni Sheraton Sopot Hotel.

Poza tym w wydaniu artykuły i wypowiedzi:

  • MARKETING I PROMOCJA – Budowanie spójnej marki od zera. Od czego zacząć? – Magdalena Malutko, CEO Agencji Kreatywnej Od Kuchni;
  • MARKETING I PROMOCJA – Social media – must have – Zuzanna Krasnodębska, CEO Agencja Snygg Studio;
  • SZEF KUCHNI – Jak zostałem roślinożercą? Marcin Krysiński, współwłaściciel Mihiderka;
  • SZEF KUCHNI – Kompromis między tradycją a nowoczesnością – Mateusz Szlachetka, kierownik gastronomii Restauracja Regionalna Nosalowy Dwór, również Michał Zygmunt, a także szef kuchni Restauracja Akademia, Konrad Kowalski, szef kuchni Opasły Tom;
  • SZEF KUCHNI – Kuchnia oficerska na placu Piłsudskiego – Rafał Borowski, menedżer Restauracji “U Wieniawy”;
  • WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Gastronomia w gdańskiej stoczni – Andrzej Jóźwiak, współwłaściciel Morze Pasta, Pizza Corner, Mexicali Taco Bar, a także Raclette Hot Dogs;
  • WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Oblicza street food – Rafał Kupisz, Project Manager Food Park “Skwer przy Orlej” Kielce;
  • BARMAN – Łukasz Zarzecki, główny trener Ogólnopolskiej Szkoły Barmanów o brandy.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec – kwiecień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Powstaje w firmie BROG B2B – media efektywnej komunikacji – u właściciela i wydawcy m.in. czasopism Świat Hoteli i Sweets & Coffee, portali branżowych Horecanet.pl, a także Petrolnet.pl oraz organizatora bezsprzecznie najważniejszych wydarzeń branżowych takich jak Food Business ForumForum Profit HotelForum PetroTrend, a także Sweets & Coffee Forum.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 13.03.2022
Aktualizacja: 13.04.2022