[SPECJALNIE DLA NAS] Choć mamy obawy o nadchodzący pierwszy kwartał 2022, to tegoroczna sytuacja pokazuje, że tylko początek roku może być trudniejszy. Niemniej cały 2022 rok zapowiada się obiecująco – mówi w rozmowie z nami Paulina Kołodziejczyk, General Manager NYX Hotel Warsaw. Jak zdradziła Leonardo Hotels planuje otwarcie kolejnych hoteli w innych miastach naszego kraju.
Jak możesz podsumować mijający rok w kontekście funkcjonowania hotelu?
Grudzień to czas na podsumowania i refleksje, a rok 2021 dla naszego NYX Hotel Warsaw by Leonardo Hotels to wyjątkowy czas otwarcia. Rozpoczęcie działalności obiektu planowaliśmy na kwiecień-maj 2020 roku, ostatecznie otworzyliśmy się 1 marca br. Kolejne przesunięcia wynikały z ograniczeń rządowych, nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach. Pandemia skutecznie spowolniła nasze przygotowania. Wiele elementów wyposażenia wnętrz sprowadzanych było z zagranicy, więc siłą rzeczy lockdown spowodował opóźnienia w ich transporcie i problemy z przyjazdem ekipy monterskiej oraz wykończeniowej z centrali Leonardo Hotels. Niedługo po otwarciu przyszły kolejne obostrzenia. Nie zatrzymało to jednak naszych planów marketingowych, tylko jedynie je zmodyfikowało. Działaliśmy zgodnie z założoną strategią jednak w pełnym reżimie sanitarnym. To pozwoliło nam na ciągłość pracy zarówno w sprzedaży, jak i dziale rezerwacji.
Podczas mijającego roku można było wysnuć wiele wniosków, a najważniejsze z nich to takie, żeby w każdej chwili trzymać rękę na pulsie i reagować na ciągłe zmiany. Rok 2021 był pełen zwrotów akcji, nadziei na powrót do postpandemicznej normalności i trudnych decyzji. To czas, w którym zaangażowanie zespołu było największą wartością, a umiejętność dostosowania się do sytuacji – bezcenna.
Jaki typ gościa odwiedza hotel NYX? Czy pokrywa się to z założeniami dotyczącymi grupy docelowej i ofertą?
Oferta naszej lifestylowej marki pozwala nam dotrzeć do szczególnie interesującej grupy gości – nabierającego coraz większego znaczenia w globalnym przemyśle turystycznym segmentu miejskich podróżników poszukujących nowych doświadczeń i doznań w dużych metropoliach. Nasi goście to kreatywni, idący z duchem czasu indywidualiści. To miejscy kosmopolityczni goście o wyrafinowanym guście oraz wyjątkowych potrzebach, którym nasza marka wychodzi naprzeciw. To także miłośnicy sztuki i wyszukanego designu. Ci, którzy szukają noclegu nie tylko w wysokim standardzie, ale też w miejscu o pięknych, nietuzinkowych wnętrzach.
Unikalny, nowoczesny wystrój NYX Hotel Warsaw, a także obecna w nim sztuka warszawskich artystów, z pewnością zaspokoją potrzeby… Pełną treść rozmowy publikujemy w aktualnym wydaniu ŚWIAT HOTELI – czasopismo hotelarzy. Prosimy kliknąć, aby się zapoznać.
Rozmawiała Karolina Stępniak
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.