Leszek Mięczkowski: Zwiększyliśmy przychody

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] 2023 rok był dla Grupy Dobry Hotel niezwykle dynamiczny – głównie ze względu na nowe inwestycje i przejęcia. W naszym portfolio pojawiło się pięć nowych obiektów: Hyatt Place Kraków, Haffner Sopot, Centrum Eventowe Butelkownia, apartamenty N33 oraz nowy Unicus Palace**, zlokalizowany w dawnym Pałacu Tarnowskich przy ulicy Sławkowskiej w Krakowie. Z kolei dotychczasowy Unicus Palace rozpoczął działalność pod marką Wyndham Grand Krakow Old Town, a warszawski H15 Boutique dołączył do Design Hotels – należącej do Marriott International. W tym roku podpisaliśmy umowę afiliacyjną definiującą na nowo ramy naszej współpracy – mówi w komentarzu dla Świata Hoteli Leszek Mięczkowski, prezes zarządu Grupy Dobry Hotel.

Leszek Mięczkowski Świat Hoteli

Sukces odniosła też restauracja Artesse, zlokalizowana w hotelu H15 Luxury Palace w Krakowie. Otrzymała rekomendację Michelin 2023. Doceniona została kuchnia, która w sposób nieszablonowy, nowoczesny i elegancki odzwierciedla tradycje kulinarne dawnej Polski oraz wypełnione sztuką, historią i oryginalnym designem miejsce.

Cieszę się, że udało nam się sprawnie zrealizować nasze założenia oraz sfinalizować kilka przejęć, a tym samym zwiększyć pozycję Grupy Dobry Hotel na rynku. Mamy już 21. obiektów, w planach wciąż są nowe inwestycje i przejęcia – tym samym realizujemy nasze długofalowe cele i strategię. W roku 2023 zwiększyliśmy nasze przychody w stosunku do roku poprzedniego o ponad 30 proc., przekraczając po raz pierwszy wartość 200 000 000 zł., w przyszłym roku spodziewamy się wzrostu na podobnym poziomie.

Naszą Grupę wyróżnia różnorodność. To ona pozwala nam odpowiadać na potrzeby Gości, o różnych upodobaniach, coraz bardziej wymagających i świadomych swoich oczekiwań. W naszym portfolio są hotele miejskie z szerokim zapleczem konferencyjnym, kameralne, luksusowe hotele butikowe, obiekty resortowe z rozbudowaną strefą wellness. Wszystkie znajdują się w wyjątkowo atrakcyjnych lokalizacjach – centrach największych miast oraz popularnych miejscowościach wypoczynkowych o unikatowych walorach przyrodniczych. Możliwości, które dajemy wpisują się w wymagania Gości i rynku.

W turystyce i hotelarstwie dość mocno widoczny jest trend podróży dla doświadczeń. Dlatego też rozwijamy miejsca, które są czymś więcej niż hotelem. Inwestujemy w dawne pałace, w naszych hotelach obecna jest sztuka, w aranżacji wnętrz łączymy historię z nowoczesnością. Dbamy o każdy detal, by dać naszym Gościom poczucie…Cały komentarz publikujemy w Świat Hoteli listopad-grudzień 2023. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treści

Świat Hoteli listopad-grudzień

Źródło: Świat Hoteli

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 18.01.2024
Aktualizacja: 16.01.2024