Magdalena Eliasz – kim jest nowa dyrektor generalna Hotelu Bristol w Warszawie?

Udostępnij artykuł

Z dniem 2 września br. rolę dyrektor generalnej warszawskiego Hotelu Bristol objęła Magdalena Eliasz związana z siecią Marriott International od 15 lat. Do tej pory pracowała zarówno w Europie, jak i na Bliskim Wschodzie, w ośmiu różnych hotelach należących do portfolio Marriott Bonvoy i pięciu różnych brandach. Odpowiadała za zarządzanie operacyjne, dział recepcji oraz F&B. 

Magdalena Eliasz hotel Bristol

Ta różnorodność doświadczeń i możliwość ciągłego rozwoju przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania i z pewnością przygotowały mnie na objęcie tego prestiżowego stanowiska, jakim jest bycie Dyrektor Generalną ikonicznego Hotelu Bristol – mówi Magdalena Eliasz, która po kilku latach zarządzania hotelami Sheraton Poznań oraz Sheraton Grand Tel Aviv już po raz trzeci w swojej karierze obejmuje stanowisko General Managera.

Magdalena Eliasz mocno identyfikuje się z wartościami firmy Marriott International – stawianie ludzi na pierwszym miejscu to zasada, którą kieruje się w swojej codziennej pracy: Największą uwagę zwracam na ludzi i ich rozwój, bo to zespół jest sercem hotelu, a jego motywacja i zaangażowanie przekładają się na najwyższą jakość obsługi naszych gości i tworzenie dla nich niezapomnianych doświadczeń.

Warszawski Hotel Bristol, należący do portfolio marki The Luxury Collection, stanowi jedno z najważniejszych miejsc na mapie luksusowych hoteli w Polsce. Jego wyjątkowość zbudowana jest na imponującym dziedzictwie oraz unikalności doświadczeń. Dopełnieniem legendy są kultowa kawiarnia, bary i restauracje łączące mistrzowską sztukę kulinarną z najwyższym standardem obsługi.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli maj-czerwiec

Obejmując stanowisko dyrektor generalnej legendarnego Hotelu Bristol, czuję przede wszystkim ogromną dumę i zaszczyt. Hotel Bristol to ikona luksusu z bogatą historią, która od lat odgrywa kluczową rolę w życiu Warszawy.  Nie mogę się doczekać, aby kontynuować i budować na dotychczasowym sukcesie zespołu i wspólnie osiągać nowe cele, wzmacniając pozycję Hotelu jako czołowego miejsca na mapie luksusowych destynacji w Europie – komentuje Magdalena Eliasz.

Mamy w planach wiele ekscytujących projektów, szczególnie związanych z kulinariami, które nie tylko miło zaskoczą naszych hotelowych gości, ale także kolejne pokolenia mieszkańców Warszawy. Moim nadrzędnym celem jest, aby Hotel Bristol pozostał symbolem luksusu, elegancji i doskonałości, a także miejscem, które odzwierciedla ducha i kulturę stolicy – dodaje.

Źródło: Hotel Bristol

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 02.09.2024
Aktualizacja: 02.09.2024