Makro nawiązało współpracę z Hotele DeSilva

Udostępnij artykuł

– Głównym celem współpracy Makro Cash & Carry z grupą Hotele DeSilva jest zawiązanie trwałego partnerstwa w ramach realizacji wyznaczonych celów poprzez trwałą wymianę handlową, wymianę informacji oraz przygotowanie rozwiązań możliwych do realizacji w ramach prowadzonej działalności – czytamy w informacji podanej przez spółki.

W ramach umowy Makro stworzy program szkoleniowy będący wynikiem partnerstwa i wymiany doświadczeń pomiędzy dostawcą i siecią hoteli. Program ten pozwoli na rozwój zawodowy pracowników DeSilva oraz lepsze dopasowanie oferty Makro do oczekiwań rynku hotelarskiego. Hotele DeSilva włączą na stałe program szkoleniowy firmy do swojego autorskiego programu Akademia DeSilva, który ma kluczowe znaczenie dla przygotowania pracowników sieci do obsługi zgodnie z jej wymogami.

– Dzięki zakrojonej na tak szeroką skalę współpracy oraz kompleksowej wymianie informacji, współpraca Hotelu DeSilva i Makro Cash & Carry z pewnością przełoży się w przyszłości na rozwój kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami obu firm – podsumowują przedstawiciele Makro Cash & Carry.

Hotele DeSilva to sieć hoteli, która zadebiutowała w Polsce w 2006 roku. Strategia spółki zakłada budowę hoteli średniej wielkości, posiadających około 100-150 pokoi lokalizowanych w dynamicznie rozwijających się biznesowo rejonach. Aktualnie w sieci działają trzy hotele: w Warszawie, Piasecznie i Katowicach.

Makro Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. Firma zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób.
 

Opublikowano: 29.04.2010
Aktualizacja: 29.04.2010