Makro Polska uruchamia nową aplikację do zamawiania dla gastronomii

Udostępnij artykuł

Makro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy Metro dla branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania produktów. Aplikacja jest dostępna w 14 krajach, a od początku kwietnia mogą z niej korzystać także klienci Makro w Polsce.

Popularność aplikacji mobilnych wśród konsumentów ciągle wzrasta. Według danych Market Hub w 2023 roku wartość przychodów z tego rynku wyniosła blisko 753,37 mln dolarów. Przewiduje się, że w 2026 roku handel internetowy będzie stanowił około 20% sprzedaży detalicznej w Polsce. Rosnąca popularność zakupów online dotyczy również klientów profesjonalnych, dla których szczególnie ważna jest możliwość śledzenia terminu dostawy w czasie rzeczywistym. Dzięki temu, są w stanie tak planować zakupy, żeby zminimalizować zjawisko marnowania żywności, a tym samym strat finansowych. 

W odpowiedzi na rosnące znaczenie aplikacji mobilnych oraz potrzeby klientów z branży HoReCa, sieć hurtowni Makro Polska uruchomiła aplikację Makro Companion. Aplikacja umożliwia m.in. zamówienie zakupów z dostawą w dowolnym miejscu i czasie, monitorowanie statusu zamówienia, wyszukiwanie produktów, tworzenie list zakupowych czy zarządzanie kartami klienta Makro. Hasłem przewodnim kampanii promującej aplikację jest „Makro w Twojej kieszeni”, które ma podkreślać wygodę, jaką oferuje Makro Companion. 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

W sektorze gastronomicznym planowanie zakupów oraz punktualność dostaw są kluczowemówi Małgorzata Bierka, Kierownik ds. Kampanii i Automatyzacji Marketingu w Makro Polska.Wprowadzając aplikację Makro Companion, idziemy krok dalej – udostępniamy naszym klientom bardzo intuicyjne narzędzie, które pozwala na uzupełnienie zapasów w kuchni za pomocą kilku kliknięć  dodaje. 

Równolegle do Makro Companion, nadal będzie funkcjonowała aplikacja Makro, skierowana do osób kupujących w kanale cash&carry oraz korzystających z programów lojalnościowych sieci. Makro Polska planuje rozwijać obie aplikacje i dynamicznie dopasowywać je do potrzeb klientów. Aplikacja Makro Companion jest dostępna w systemach iOS oraz Android.

Materiał powstał we współpracy z firmą Makro

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.