Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.) także z opcją pobrania PDF.
W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:
- Kamil Jabłoński z Hotelu Bristol, Marcin Sasin z Sheraton Warsaw oraz Marek Soczewka z Sheraton Sopot;
- Marcin Filipkiewicz, szef kuchni w willi Stary Niedźwiedź;
- Michał Gniadek, współwłaściciel i szef kuchni Yes Butcher Shop & Bistro;
- Rafał Piasecki, manager operacyjny ds. marketingu w Da Grasso;
- Irmina Kochman, Chief People Officer Rex Concepts CEE;
- Caroline Radziszewska, prezeska Batidy;
- Tomasz Małek, beverage director grupy barowej w Fabryce Norblina.
Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:
- MARKETING I ZARZĄDZANIE – Plany i harmonogram w social mediach czy spontaniczne publikacje? – Bartosz Rybarczyk – współwłaściciel Panowie od Marketingu;
- MARKETING I ZARZĄDZANIE – Menadżer jako strateg i psycholog – Patrycja Siwiec, współwłaścicielka Gościnność;
- SWEETS & COFFEE – Skąd się bierze jakość w kawie – Marcin Rusnarczyk, współwłaściciel w Spółdzielczej Palarni Kawy;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Gospodarka magazynowa – Michał Miernik, szef kuchni Aquakultura;
- SZEF KUCHNI – Młode pokolenie w gastronomii – Bogdan Gałązka, szef kuchni Stolica Cafe;
- SZEF KUCHNI – Zawód szef kuchni: ewolucja stanowiska – Dawid Wysocki, szef kuchni restauracji Lumiere;
- BARMAN – Jak uniknąć tabaki za barem – Grzegorz Weber – Bar i Kuchnia, Marcin Wajda – Winterhalter Polska, Piotr Sajdak – Stowarzyszenie Polskich Barmanów.
Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.
Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.
Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
[email protected]
Agata Godlewska
redaktorka prowadząca Nowości Gastronomicznych
693 401 316
[email protected]
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.