W styczniu br. Makro Cash & Carry uruchomiło projekt szkoleniowy “Idealny Biznes” – ogólnopolski cykl bezpłatnych szkoleń dla właścicieli i pracowników lokali gastronomicznych i sklepów. W trakcie pierwszych trzech miesięcy szkoleń przeprowadzono ich łącznie 60 – przeszkolono w sumie 958 przedsiębiorców z całej Polski. Warsztaty skierowane są głównie do sektora horeca oraz przedsiębiorców handlu detalicznego.
W ramach modułów skierowanych do przedsiębiorców z grupy horeca, przeprowadzono w sumie 32 szkolenia, w trakcie których przeszkolono prawie 560 osób. Najwięcej, bo aż osiem, odbyło się szkoleń dla baristów, w których łącznie wzięły udział 72 osoby. Dużą popularnością cieszyło się również szkolenie „Profesjonalny serwis kelnerski”, w którym przeszkolono do tej pory 161 osób. Od kwietnia do sierpnia planowane są kolejne szkolenia m.in.: reklamacja i trudny klient, profesjonalna dekoracja i nakrywanie stołu oraz skuteczny marketing lokalu gastronomicznego.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Więcej informacji o najbliższych szkoleniach znajduje się na stronie www.szkolenia.makro.pl.
Makro Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i w przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego Makro Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce Makro istnieje od 1994 roku, posiada obecnie 30 hal.