Marka Makłowicz i Synowie rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią TV

Udostępnij artykuł

W lutym br. rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią kampanii jest emisja billboardów sponsorskich w największych stacjach telewizyjnych. Kampania potrwa do końca lutego br.

Makłowicz i Synowie

Robert Makłowicz to jeden z najpopularniejszych polskich krytyków kulinarnych i podróżników, który od 30 lat pokazuje Polakom różne zakątki i kuchnie świata. Wraz z synami – Mikołajem i Ferdynandem kontynuuje swoje dziedzictwo poprzez rodzinne prowadzenie firmy Makłowicz i Synowie. Przedsięwzięcie zadebiutowało na rynku spożywczym w czerwcu 2023 roku. Oferta obejmuje kilkanaście dań gotowych i sosów inspirowanych kuchniami świata, a także oryginalne włoskie makarony wytwarzane metodą trafila al bronzo oraz oliwy. Gotowe dania przygotowane są na podstawie autorskich receptur opracowanych przez kulinarne trio: Roberta, Mikołaja i Ferdynanda Makłowiczów, które to bazowało na składnikach wysokiej jakości. Makłowicz i Synowie to także bogata a bezpłatna ekspertyza kulinarna: witryna internetowa firmy oraz social media zawierają cyklicznie udostępniane przepisy oraz porady kulinarne. Produkty sygnowane logo Makłowicz i Synowie można aktualnie kupić w dużych sieciach detalicznych (m.in. Lidl, Dino, Dealz) oraz za pośrednictwem portalu Allegro i e-sklepów (m.in wDomku, Frisco, Bolt, Lisek, Dolmo).

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad-grudzień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Pierwsza kampania telewizyjna

Z początkiem lutego br. wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania promującą firmę Makłowicz
i Synowie. Składa się na nią 8 sekundowy billboard sponsorski, emitowany w głównych kanałach telewizyjnych: Polsat, TVN i TVP, a także w kanałach tematycznych każdej z wymienionych stacji. Spoty sponsorskie z udziałem Roberta Makłowicza i jego rodziny były kręcone w rodzinnym domu w Chorwacji dla spójnego podkreślenia konceptu marki. Będzie można je oglądać do końca miesiąca.

Bardzo nas cieszy startująca właśnie pierwsza kampania ogólnopolska w telewizji marki Makłowicz i Synowie. Jest ona naturalną konsekwencją naszej misji i działalności kulinarnej. Jesteśmy dumni, że poprzez tę kampanię możemy pokazać markę Makłowicz i Synowie większemu gronu odbiorców. Kierujemy ją – podobnie jak nasze produkty – do wszystkich: miłośników gotowania, ale i aspirujących amatorów jedzenia. Liczymy, że spoty z naszym udziałem dostępne w głównych stacjach TV zbudują jeszcze większą świadomość naszej oferty i prezentowanych przez rodzinną firmę wartości – wieloletnie doświadczenie kulinarne, pasję do gotowania i podróży w poszukiwaniu niebanalnych smaków pod szyldem Makłowicz i Synowie mówi Mikołaj Makłowicz, wiceprezes zarządu Makłowicz i Synowie

Za kreację i realizację spotów promujących markę Makłowicz i Synowie odpowiada Andrzej Tomczak, operator filmowy i współautor programów telewizyjnych z udziałem Roberta Makłowicza; media zaplanowała i zakupiła agencja OMD. Działania PR prowadzi agencja Lepont.

Źródło: Makłowicz i Synowie

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 05.02.2024
Aktualizacja: 05.02.2024