McDonald’s deklaruje, że podczas poprzednich edycji promocji, sprzedaż gwałtownie wzrosła i na podobne efekty korporacja liczy także tym razem. Celem kampanii ma być przybliżenie hasła i brandu McDonald’s klientom. Ze względu na konkurencję, firma nie chce zdradzać szczegółów. Obecnie toczone są prace związane z zaplanowaniem strategii i unifikacją kampanii w około 100 państwach na całym świecie.
I’m lovin’ it to międzynarodowe hasło reklamowe korporacji McDonald’s kierowane jest głównie do osób w wieku 15-24 lata. Hasło zostało stworzone przez filię McDonald’s w niemieckim Unterhaching. I’m lovin’ it była pierwszą globalną kampanią reklamową – rozpoczęła się we wrześniu 2003 roku w Niemczech pod hasłem "Ich liebe es". Angielski początek kampanii z muzyką autorstwa Justina Timberlake’a przypadł na przełom września i października 2003 r.
McDonald’s zarobił w I kwartale 2010 roku 1,09 mld dol. Zysk w skali roku nie zmienił się znacząco, w I kwartale 2009 roku wyniósł 979,5 mln. Najważniejszą informacją dla koncernu jest wzrost przychodów o 10 proc. w skali roku do poziomu 5,61 mld dol. W I kwartale 2010 r. globalna sprzedaż McDonald’s wzrosła o 4,2 proc. – największe wzrosty sieć zanotowała w Europie (4,2 proc.), a także na Bliskim Wschodzie i w Afryce (wzrost o 5,7 proc.).
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 237 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 13 500 osób. 98 z nich to obiekty prowadzone przez 47 licencjobiorców.