Michael Hopf, The Westin Warsaw: Biznes powrócił do stanu sprzed pandemii

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS – RAPORT 2023] Jeśli myślimy o naszym głównym gościu, czyli kliencie korporacyjnym, to muszę przyznać, że biznes powrócił do stanu sprzed pandemii. Nie mówimy już o procesie uzdrawiania, ale o biznesie w pełnym rozkwicie. Mój świetny zespół organizujący bankiety nie nudzi się, a sale konferencyjne mają bardzo dobre obłożenie – mówi Michael Hopf, General Manager The Westin Warsaw w komentarzu do naszego Rynek Hotelarski w Polsce – Raport 2023.

Michael Hopf, The Westin Warsaw

Choć Westin to hotel w głównej mierze korporacyjny, miło jest widzieć, że nasze wysiłki skupione na tym, aby dotrzeć do gości weekendowych, procentują. Największy odsetek odwiedzających nas w czasie wolnym to Polacy. Przyjeżdżają do Warszawy na zakupy (najlepsze weekendy dla nas to te, kiedy jest niedziela handlowa), aby bawić się w klubach, odwiedzić muzea i galerie, pójść na koncert. Co możemy zaproponować gościom o takim profilu? Świetnie sprawdza się pakiet weekendowy, w którym poza pokojem ze śniadaniem jest też dostęp do Club Lounge. Nasz Club to naprawdę wyjątkowa przestrzeń, zlokalizowana na 19. piętrze, z pięknymi widokami i dobrym jedzeniem serwowanym od rana do późnego wieczora.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2023

Kolejny powód, dla którego jesteśmy wybierani, to lokalizacja. Westin znajduje się w centralnej części miasta blisko Dworca Centralnego, blisko modnej Fabryki Norblina, klubów, centrów handlowych czy Parku Saskiego. A jego oryginalna fasada z charakterystyczną windą sprawia, że jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków w mieście. A jeśli mówimy o trendach, to też najbardziej instagramowych budynków, co, jak obserwujemy, dla tego segmentu gości ma dziś znaczenie.

Natomiast jeśli myślimy o naszym głównym gościu czyli kliencie korporacyjnym, to muszę przyznać, że biznes powrócił do stanu sprzed pandemii. Nie mówimy już o procesie uzdrawiania, ale o biznesie w pełnym rozkwicie. Mój świetny zespół organizujący bankiety nie nudzi się, a sale konferencyjne mają bardzo dobre obłożenie. Gościmy klientów z wielu branży – od finansowej przez farmaceutyczną po sportową. Ta ostatnia branża szczególnie lubi nasz brand, Westin, za to, że skupiony jest wokół zdrowego snu i jedzenia oraz aktywnego spędzania czasu. Goście doceniają też podejście do zrównoważonego rozwoju, które firma Marriott International wprowadza na coraz większą skalę. Dobrym przykładem jest nasza kuchnia w warszawskim Westinie – dokładamy wszelkich starań, aby jedzenie, które podajemy, zrobione było ze składników z lokalnych gospodarstw. Poza owocami morza jest to właściwie reguła.
Wracając jeszcze do Warszawy jako ciekawego kierunku podróży, to cieszę się zawsze, kiedy widzę, że mówią o nas w tak szanowanym i tak bardzo kształtującym opinię świadomych turystów magazynie, jakim jest Monocle. To mój ulubiony lifetsyle’owy tytuł – w tym roku Polska i Warszawa pojawiła się na jego łamach już kilka razy! Bezwzględnie są ku temu powody.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 25.10.2023
Aktualizacja: 25.10.2023