Międzynarodowe Targi Hogatec 2010

Udostępnij artykuł

Targi Hogatec prezentują specjalistom tego sektora nowoczesne techniki kuchenne, współczesne formy i systemy żywienia zbiorowego – produkcję, schładzanie, magazynowanie, transport, urządzenia techniczne oraz wyposażenie, meble, wzornictwo i usługi. Co roku przyciągają one rzesze zainteresowanych nowościami handlowców, którzy właśnie na targach podejmują decyzje inwestycyjne dotyczące wyposażenia hoteli, restauracji i punktów gastronomicznych na najbliższe lata.

Dane statystyczne dotyczące ostatniej edycji targów Hogatec (rok 2008) mówią o 500 wystawcach z 20 krajów, którzy przedstawiali grupie ponad 41 000 odwiedzających, najnowsze rozwiązania i zastosowania dla branży hotelarsko-gastronomicznej.

By zapewnić przejrzystość prezentowanych na targach eksponatów, organizatorzy wyodrębnili siedem
sektorów tematycznych:
– Coffee + Culture
– Beer + Business
– Ambience + Ambitions
– Catering + Chances
– Courage + Career
– Soccer + Success
– Hobby Cooks Day
Stałym elementem Hogatec jest ponadto wyposażenie, meble, wzornictwo i usługi.

Oferta targów obejmuje m.in.:
– technologie (gotowania, chłodzenia, zmywania, przygotowywania/przyrządzania posiłków)
– technologie fast-food
– urządzenia, instalacje, serwis
– systemy cateringowe
– nowe rozwiązania w dziedzinie zaopatrzenia, wyposażenia oraz design
– technologie informatyczne i komunikacyjne
– usługi
– wyposażenie techniczne

Równocześnie, obok targów Hogatec odbędą się, już po raz kolejny: Międzynarodowe Targi Produktów Mleczarskich – InterMopro, Międzynarodowe Targi Mrożonek, Lodów i Technik Chłodzenia – InterCool oraz Międzynarodowe Targi Mięsa i Wędlin – InterMeat.

 

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.04.2010
Aktualizacja: 27.04.2010