– Podstawowa wiedza na temat kawy jest już niewystarczająca – konsumenci są skoncentrowani na wysokiej jakości, produktach rzemieślniczych, dla których ważne jest pochodzenie kawy i proces jej wypalania – komentuje na potrzeby publikacji „Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2019” Monika Dutkiewicz, prezes zarządu Segafredo Zanetti Poland.
Od ponad trzech lat nasza Grupa Massimo Zanetti Beverage Group realizuje dynamiczną ścieżkę rozwoju, którego podstawą są innowacje w zarządzaniu produktami i organizacją.
Segafredo Zanetti Poland działając w zróżnicowanym środowisku MZBG, obecnym na rynkach globalnych posiada dostęp do wiedzy o innych rynkach. Nasza oferta nadal bazuje na włoskich korzeniach, a zespół HoReCa w 100 proc. przechodzi szkolenia umożliwiające dalszą edukację klientów w zakresie Latte Art. Od września 2018 r. działa w Warszawie nasz nowy Showroom i szkoła baristyczna Coffee Art Masters. Mamy możliwość spotykania się tam z naszymi klientami, eksperymentowania, tworzenia nowych receptur i spersonalizowanych rozwiązań menu dla lokali.
Wspierając trend zróżnicowanego rozwoju (sustainability), jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy kawę 100 proc. bio dedykowaną dla HoReCa, odznaczoną unijnym certyfikatem rolnictwa ekologicznego, Segafredo Organic. Będziemy z pewnością rozszerzać ofertę kaw certyfikowanych. Uważamy iż w Polsce, podobnie jak w innych krajach Europy Zachodniej takie wymagania będą rosły w przyszłości.
Podstawowa wiedza na temat kawy jest już niewystarczająca – konsumenci są skoncentrowani na wysokiej jakości, produktach rzemieślniczych, dla których ważne jest pochodzenie kawy i proces jej wypalania. W modzie są alternatywne metody parzenia. Nasi wewnętrzni Trenerzy – Bariści szkolą się w systemie Specialty Coffee Association oraz współpracują ściśle z Accademia Italiana Baristi. W roku 2019 r. wykorzystując wiedzę i pasję naszego zespołu oraz narzędzia takie jak Showroom, będziemy pomagać naszym gastronomom w doborze receptur napoi na bazie kawy, dostosowując menu i materiały marketingowe w lokalu tak, aby móc zagwarantować konsumentowi najwyższą jakość. Będziemy kontynuować rozwój oferty produktów certyfikowanych poprzez: produkty dodatkowe oraz nowe kawy. Jak w poprzednich latach i w tym roku przedstawimy kolejną premierę świetnego ekspresu La San Marco. Naszą premierą 2018 roku była Leva Luxury, którego obudowa została wykonana z hartowanego szkła.
Na 2019 r. przewidujemy wprowadzenie modelu La San Marco V6. Nowością w ofercie są pakiety szkoleń baristycznych, które można odbyć w naszej szkole w Warszawie. Nie zabraknie kampanii i produktów sezonowych – całościowych pakietów na produkty i urządzenia sezonowe. Nasza oferta jest bardzo szeroka, jesteśmy w stanie zbudować świetną obecność kategorii kawy w każdym lokalu gastronomicznym nastawionym na wysoką jakość, niezależnie czy jest to duży kompleks hotelowy, czy mała restauracja, która chce oferować swoim klientom coś specjalnego.
Komentarz ukazał się w:
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.