North Food: rozwój a nowe oblicze gastronomii – LIVE z Szymonem Adamczukiem

Udostępnij artykuł
W środę 24 czerwca o godz. 17:45 na profilu Facebook Nowości Gastronomicznych odbędzie się rozmowa na żywo z udziałem Szymona Adamczuka, CEO spółki North Food. Dyskusję poprowadzi Milena Kaszuba-Janus, redaktor naczelna czasopisma Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee oraz naszego portalu Horecanet.pl. Zapraszamy serdecznie do aktywnego udziału i zadawania pytań przed oraz w trakcie naszej transmisji

Miło nam poinformować, że w następną środę odbędzie się kolejna rozmowa na żywo, realizowana za pośrednictwem profili facebookowych naszych czasopism: Nowości Gastronomiczne, Świat Hoteli, Sweets & Coffee. Do dyskusji zapraszamy wybitnych ekspertów i praktyków oraz uznanych przedstawicieli sektora HoReCa. Nie zabraknie miejsca i prezentacji zainteresowanych dostawców produktów i usług.

W czasie rozmowy z Szymonem Adamczukiem poruszymy kwestie związane m.in. z:
– obecnym kryzysem, rozwiązaniami, bieżącą sytuacją w branży i pierwszymi wnioskami po wznowieniu działalności lokali;
– rozwojem spółki North Food i działających w jej ramach marek gastronomicznych;
– weryfikacją założonych planów w obliczu pandemii.

NASZ PROFIL FACEBOOK
>> prosimy kliknąć, aby zacząć obserwować <<

Podczas spotkania online widzowie i słuchacze będą mogli zadawać w komentarzach pytania, na które wraz z naszym gościem postaramy się możliwie wyczerpująco odpowiedzieć. Zachęcamy również do nadsyłania pytań i propozycji wątków dyskusji wcześniej na adres: biuro@brogb2b.pl. Prosimy o wiadomości w temacie wpisując „Pytanie do Live’a z Szymonem Adamczukiem.”

Szymon Adamczuk jest absolwentem studiów w zakresie Zarządzania i Marketingu Politechniki Gdańskiej, a także MBA na University of Northampton i Executive Education na INSEAD oraz podyplomowych studiów na kierunku Psychologia w Biznesie na Wyższej Szkole Bankowej. Posiada wieloletnie międzynarodowe doświadczenie zawodowe w branży FMCG, które zdobywał m.in. w: Lidl Stiftung & Co. KG, C&A Europe oraz AmRest Holdings SE, w którym przez cztery lata prowadził projekty na rynku niemieckim. Od stycznia 2016 chief executive officer w North Food, a od czerwca 2018 również managing director North Food UK.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.06.2020
Aktualizacja: 23.06.2020