Nowa odsłona programu dla hotelarzy Marty Kustosz

Udostępnij artykuł
Już wkrótce dobiegnie końca I edycja Programu Rozwojowego skierowanego do kadr zarządzających w hotelach. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, Marta Kustosz rozpoczyna kolejny nabór uczestników indywidualnych sesji, tym razem umożliwiając realizację programu w trzech, osobnych kierunkach.

 

Zainteresowani mają do wyboru trzy kierunki:

Projekt Ja – skierowany jest do osób pracujących w branży już kilka lat, jego celem jest weryfikacja zdobytego doświadczenia, wyznaczenie kolejnych kroków na drodze rozwoju zawodowego, praca nad umiejętnościami, które pozwolą na awans. Jest to również program dla osób, które wypaliły się zawodowo i chcą dokonać zmian: określając kierunek kariery na nowo, a także aktywnie działając w kierunku poszukiwania miejsca pracy, w którym osiągną satysfakcję i zadowolenie, będą mieli szansę kontynuować wzrost zawodowy.

Projekt Menadżer – II edycja rozpoczętego przez Praktykę Zmian cyklu rozwojowego. Indywidualne spotkania koncentrują się na doskonaleniu kompetencji skutecznego lidera, pracy nad obszarami wspierającymi budowanie i prowadzenie, efektywnych i zaangażowanych zespołów. Zadaniem procesu jest pogłębienie osobistego potencjału, a także aktywne wsparcie w obszarach wymagających tego najbardziej.

Executive Coaching – w odpowiedzi na zapytania Dyrektorów Hoteli, program przygotowany specjalnie dla nich. Uwzględnia pracę nad kompetencjami miękkimi, przede wszystkim koncentrując się na przywództwie opartym o osobisty autorytet, rozwoju zawodowym i realizacji zdefiniowanych przez siebie celów, a także wdrażanie kultury coachingowej, czyli pracy nad implementacją rozwiązań prowadzących do ugruntowania metod zarządzania uczestniczącego.

Zgłoszenia należy kierować do 14 września na adres: liderzy@praktykazmian.com

Więcej szczegółów na: www.praktykazmian.pl/projekty/

Zapraszamy do lektury wywiadu z Martą Kustosz
który ukazał się w wydaniu kwiecień-maj Świata Hoteli

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 31.08.2018
Aktualizacja: 31.08.2018