Nowe lokalizacje Salad Story

Sieć restauracji szybkiej obsługi, serwujących naturalnie zdrową żywność, w październiku powiększyła się o kolejne, dwa miejsca. Są to kolejno 34. i 35. lokal sieci, a ich liczba jeszcze w tym roku się powiększy.

10 października został otwarty lokal w Centrum Handlowym Magnolia we Wrocławiu, a tydzień później punkt w Atrium Promenada w Warszawie. Salad Story umacnia tym samym pozycję lidera w swoim sektorze jako największa sieć restauracji ze zdrowym jedzeniem, operująca w galeriach handlowych.

– Obie lokalizacje są dla nas kluczowe z punktu widzenia rozwoju marki. Magnolia to już piąta placówka Salad Story we Wrocławiu, ale pierwsza w tej części miasta; wierzymy, że obecność w tym centrum handlowym pomoże nam umocnić wizerunek na lokalnym rynku. Promenada jest z kolei czternastą placówką pod naszym szyldem w Warszawie, ale dopiero drugą po prawej stronie Wisły. Lada dzień uruchomimy w tej lokalizacji usługę dostawy, aby w końcu być z naszą ofertą w wygodnym zasięgu mieszkańców Gocławia i Pragi, którzy od wielu lat upominali się o obecność Salad Story w pobliżu – mówi Anna Krajewska, autorka konceptu i prezes zarządu Salad Story.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Salad Story to sieć restauracji szybkiej obsługi, w których serwowana jest zdrowa żywność: duże sałatki przygotowywane w kilka chwil bezpośrednio na zamówienie gości, ręcznie kręcone aromatyczne sosy na bazie oliwy lub jogurtu, sezonowe zupy kremy, ciepłe lunchowe wrapy, sycące hot boxy na bazie kaszy, ryżu lub makaronu oraz świeżo wyciskane soki. Goście restauracji mają także do wyboru aż 50 naturalnych składników, z których w nieskończoność mogą tworzyć zdrowe i sycące własne kompozycje.

– Naszą misją jest udowodnienie Polkom i Polakom, że zdrowe jedzenie może być nie tylko łatwo i szybko dostępne, ale przede wszystkim może wspaniale smakować. Dlatego wszystkie dressingi, zupy czy marynaty przygotowujemy codziennie z samych naturalnych składników, bez żadnych konserwantów i polepszaczy smaku. Naturalne i świeże składniki oraz oryginalne receptury są gwarancją najwyższej jakości potraw i doskonałego smaku. Wkładamy w to dużo serca, bo kochamy naturalne i świeże jedzenie w miejskim stylu– zapewnia Anna Krajewska.

Sieć Salad Story powstała w 2007 roku i liczy obecnie 35 lokali (w tym osiem działających na zasadzie franczyzy). Od października 2015 roku firmą samodzielnie zarządza Anna Krajewska i od tego momentu Salad Story przeszło szereg zmian, które pozwoliły na unowocześnienie konceptu i dotarcie do szerszej grupy klientów. We wrześniu 2017 roku Anna Krajewska powołała do życia drugi brand: WrapMe! by Salad Story, który liczy obecnie 3 lokalizacje (warszawskie Złote Tarasy i Galeria Mokotów oraz nowa wrocławska galeria Wroclavia) i ma zakontraktowane kolejne otwarcia. Wraz z początkiem 2018 roku sieć pozyskała mniejszościowego udziałowca – spółkę Movens Capital, która dokapitalizowała Salad Story kwotą kilku milionów złotych.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.