Nowy Burger Maestro w McDonald’s

Udostępnij artykuł

Od 15 lutego w ofercie McDonald’s ponownie zagoszczą burgery Maestro. W ofercie znajdziemy m.in. dwa, dobrze znane warianty: Maestro Grilled Cheese i Maestro Grand Classic. Pojawi się także zupełna nowość dla smakoszy burgerów, którzy podobnie jak Michał Żebrowski i Borys Szyc wyznają zasadę “jak zima, to na cebulkę” – Maestro Caramelized Onion.

Nowy Burger Maestro w McDonald’s

Do oferty McDonald’s wracają wyjątkowe burgery z linii Maestro. Już 15 lutego w restauracjach pod złotymi łukami będzie można skosztować klasyków gatunku, ale też wariantu, jakiego jeszcze nie było – Maestro Caramelized Onion. Ta kompozycja zawiera w sobie porcję 100-procentowej wołowiny, plaster ementalera, garść świeżej rukoli, pikle oraz cebulkę w wersji prażonej i karmelizowanej. Całość zamknięta jest w bułce typu brioche posypanej czarnym i białym sezamem, a smak podkreślają  sosy: kanapkowy oraz wyrazisty onion tomato.

Na gorące przywitanie zasługuje również burger, który zaskarbił sobie sympatię fanów Maestro i po dłuższej przerwie wraca do oferty – Maestro Grilled Cheese z solidną, 100-procentową porcją wołowiny, chrupiącym bekonem, grillowanym serem camembert oraz plastrem topionego sera cheddar. Smaku dopełniają pikle, prażona na złoto cebula oraz keczup i musztarda amerykańska.  

To jednak nie wszystko. W wielkim stylu powraca również Maestro Grand Classic, czyli burger ze 100-procentową wołowiną, z bekonem, plastrem topionego sera cheddar i wyrazistym sosem Garlic BBQ. Do tego świeże warzywa: sałata batawia, plastry słodkich pikli, pomidor i krążki czerwonej cebuli. Ofertę dopełni także przekąska ziemniaczana – grubo ciosane, chrupiące talarki.

Jak zima, to na cebulkę

Wprowadzeniu do oferty Maestro Caramelized Onion towarzyszy spot, w którym Borys Szyc i Michał Żebrowski ścigają się na nartach o to, kto pierwszy spróbuje nowości. Podczas zimowych aktywności z pewnością można nabrać ochoty na burgera, dlatego pełni determinacji bohaterowie spotu zrobią wszystko, aby w wyścigu po Maestro wysunąć się na prowadzenie. Wygrany może być w końcu tylko jeden.  

Reklama z udziałem znanego aktorskiego duetu to kolejny odcinek z serii spotów Maestro, których głównym motywem jest historia o męskiej, szorstkiej przyjaźni, pełnej przyjacielskich zaczepek, ale też i kumpelskiej rywalizacji.

Źródło: McDonald’s

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 15.02.2023
Aktualizacja: 15.02.2023