Marcin Gałązka, dyrektor generalny Sound Garden Hotel Airport w Warszawie, będzie piastował stanowisko Cluster Managera w Legend Hotels. Objął właśnie dodatkowo funkcję p.o. dyrektora w Marriott Sopot Resort & Spa. Zastąpił Beatę Piosik, która była związana z hotelem od 12 lat.
Marcin Gałązka – biografia
Z hotelarstwem związany jest ponad 20 lat. Zaczynał w warszawskim Marriotcie (obecnie Warsaw Presidential Hotel), następnie wyjechał do Irlandii, gdzie pracował w nowo otwartym hotelu Marriott Druids Glen Resort & Country Club, a potem w Ritz Carlton Powerscourt, gdzie także uczestniczył w jego otwarciu. W tym okresie zdobywał wiedzę operacyjną w działach związanych z obsługą klienta, począwszy od pionu obsługi klienta w pokojach, a skończywszy na obsłudze gastronomicznej w restauracji. Po powrocie do Polski rozpoczął pracę w hotelu Courtyard by Marriott na Okęciu, gdzie doszedł do stanowiska kierownika ds. obsługi gości. Następne trzy lata piastował stanowisko dyrektora ds. operacyjnych w Sound Garden Hotel Airport, z którym związany był od otwarcia hotelu, a w połowie 2016 roku objął stanowisko zastępcy dyrektora kompleksu hotelowego Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe w Warszawie z ok. 470 pokojami. Nadzorował jako projekt manager otwarcie Golden Tulip Warsaw Airport, którego później został dyrektorem oraz Szumy Park Hotel na Roztoczu.
ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Jest również współzałożycielem oraz prezesem polskiej sekcji Międzynarodowego Stowarzyszenia Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych (A.I.C.R. Polska). Ukończył AWF w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja i Wyższą Szkołę Biznesu w Dublinie.
Źródło: Legend Hotels
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.