Paweł Lewtak, Polonia Palace: Skupiamy się na jak najlepszej obsłudze

Udostępnij artykuł
[SPECJALNIE DLA NAS] Hotel Polonia Palace został otwarty w połowie września 2021 po półtorarocznej przerwie spowodowanej pandemią. Zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że powrót na bardzo konkurencyjny rynek, który w ostatnim roku powitał nowe, świetne obiekty, będzie ogromnym wyzwaniem – sprzedażowym, marketingowym i kadrowym – tłumaczy w specjalnym komentarzu do Świata Hoteli Paweł Lewtak, dyrektor generalny, członek zarządu Hotel Polonia Palace.

Nasze wyniki sprzed pandemii były fantastyczne. Pomimo tego, że nie jesteśmy obiektem sieciowym, mieliśmy rozpoznawalną markę i cieszyliśmy się świetną renomą zarówno wśród gości zagranicznych, jak i rosnącej liczby Polaków. Wszyscy dzielili się z nami bezpośrednio, jak i w internecie, pozytywnymi opiniami z pobytu. Chwalili lokalizację naszego hotelu w centrum Warszawy i piękne wnętrza, ale przede wszystkim obsługę – gościnny, profesjonalny i przyjazny personel. Po ponownym otwarciu zależało nam zatem na tym, aby odczucia gości były identyczne. Abyśmy nadal oferowali świetny produkt oparty na jakości i autentycznej gościnności. Dlatego ogromnie się cieszymy, że wrócili do nas nasi doświadczeni pracownicy, bo to oni gwarantują ciągłość obsługi. Na dzisiejszym rynku zatrudnienia to ogromny sukces i żaden wskaźnik ekonomiczny nie jest w stanie tego zmierzyć, ani oddać.

Kiedy przygotowywaliśmy się do otwarcia, obok twardych danych, a może przede wszystkim, postawiliśmy sobie za cel sprawne przygotowanie do przyjęcia gości i nastawiliśmy się na wspólne działanie. Mówimy tutaj między innymi o szczegółowym ustaleniu. Wdrożeniu wszystkich procedur operacyjnych oraz sanitarnych, a także dokładne przeszkolenie pracowników zarówno ze standardów obsługi, jak i zasad udzielania pierwszej pomocy. Jeden z pierwszych gości w dniu otwarcia, który zawodowo bardzo dużo podróżuje po świecie, nie wiedział. Że tak długo pozostawaliśmy zamknięci. Niesamowite było jego spostrzeżenie i radość, że w hotelu nie zmieniło się absolutnie nic. Że wszystko jest idealnie na swoim miejscu – w tym pracownicy. Oczywiście mieliśmy remonty, malowania, odświeżania, jednak nie zmieniliśmy radykalnie wnętrz.

Przeczytaj również >>

Paweł Lewtak o wyzwaniach, branży i otrzymanym wyróżnieniu

Stali goście indywidualni i konferencyjni wracają do nas jak do domu. Oni nie chcą zmian. Oczekują od nas za to stałości, czyli tego, co dobrze znają i za czym tęsknili w czasie lockdownów. I muszę przyznać, że dokładnie to dostają. Odzwierciedlają to komentarze w internecie, które są fantastyczne. Nasze zasady bezpieczeństwa sanitarnego, przestronne pokoje, szerokie korytarze i windy, a także przestrzenne miejsca wspólne są bardzo doceniane. Także chwalone przez gości. Osiągnęliśmy nasz cel.

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak bardzo zmienił się świat i zachowania klientów, dlatego na tym etapie, zaledwie dwa miesiące po otwarciu, nie porównujemy… Pełną treść komentarza publikujemy w aktualnym wydaniu ŚWIAT HOTELI – czasopismo hotelarzy. Prosimy kliknąć, aby się zapoznać.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 30.12.2021
Aktualizacja: 30.12.2021