Paweł Suchenek: Goście oczekują lokalnych produktów

Udostępnij artykuł
[SPECJALNIE DLA NAS] W dzisiejszych czasach goście są bardzo świadomi. Swobodny dostęp do internetu pozwala śledzić trendy, jakie obowiązują w gastronomii. Biorą również pod uwagę inne czynniki, np. czy restauracja hotelowa ma wpływ na środowisko, czy używa biodegradowalnych opakowań, czy używane produkty są ekologiczne, jakie jest ich pochodzenie itp. Goście powoli przestają postrzegać restaurację hotelową jako bezimienny dodatek do działalności obiektu, wręcz przeciwnie. Zaczyna być wabikiem dla potencjalnie nowych gości, którzy przy okazji korzystają z noclegu – mówi Paweł Suchenek, szef kuchni Crowne Plaza i Holiday Inn w komentarzu przygotowanym dla Świata Hoteli.

Goście oczekują lokalnych produktów wiadomego pochodzenia, wysokiej jakości usług i uczciwej ceny. Wymagają także nieprzeciętnej atmosfery oraz spersonalizowanego podejścia, które my oczywiście oferujemy. Na śniadaniach nie może zabraknąć przede wszystkim dobrej jakości produktów. Skończyły się czasy, kiedy ilość, czy duży wybór były jedynym wyznacznikiem dobrego śniadania. Podczas naszych śniadań stawiamy przede wszystkim na jakość. Informujemy naszych gości o tym, skąd pochodzą nasze produkty. Od jajek ekologicznych (tylko takich używamy) po produkty bio, takie jak owsianka, płatki śniadaniowe czy jogurty, a sery i wędliny w naszej ofercie są rzemieślnicze, od nagradzanych producentów.Kolejną rzeczą jest oferta śniadaniowa dla wegetarian i wegan, która jest w dzisiejszych czasach niezbędna.

W naszej ofercie można znaleźć różnego rodzaju smoothie owocowe, bataty z bio granolą i pierzgą, czy tosty z jarmużu i awokado. Jeżeli chodzi o sam hotel i przyrządzane w nim posiłki to niewiele. Kuchnie hotelowe zawsze szczyciły się wysokimi standardami, jakościowymi i sanitarnymi. Posiłki dostarczane do pokoi zawsze (nawet przed pandemią) były odpowiednio zabezpieczone podczas transportu. Sama oferta room service’u częściowo się zmieniła (rozszerzyła) z powodu braku możliwości korzystania z restauracji hotelowych, gdzie ta oferta często była bogatsza. Pojawiły się też oferty cateringu zewnętrznego oraz różnego rodzaju oferty na wynos (chociażby ostatnio, przy okazji Wielkanocy), z których można zamówić do domu kompletny zestaw dań, np. obiad na świąteczny stół.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 01.06.2021
Aktualizacja: 01.06.2021