PHH wprowadza do Polski voco – markę segmentu premium sieci IHG

Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego otworzy, jako pierwsza w Polsce, ekskluzywny hotel marki voco należącej do sieci InterContinental (IHG). Pod szyldem tej marki funkcjonować będzie Hotel Katowice. Ponadto, hotel Huzar w Lublinie, wchodzący w skład grupy PHH będzie działał pod szyldem marki Holiday Inn Express, również znajdującej się w portfolio marek IHG. Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację.

W czwartek, 29 października w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, Gheorghe Marian Cristescu oraz Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej sieci IHG, podpisali umowy franczyzowe na wprowadzenie marki voco do Hotelu Katowice oraz marki Holiday Inn Express do hotelu Huzar. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Oba hotele należą do Grupy Kapitałowej PHH. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marek.

 Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express, doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki, otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z voco Katowice odnieść kolejny sukces – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Z 13 otwartymi hotelami pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu, Polska stała się ważnym rynkiem wzrostu dla IHG i cieszymy się, że możemy dalej zwiększać naszą obecność w tym kraju z naszym zaufanym partnerem, Grupą Kapitałową Polskiego Holdingu Hotelowego. Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych rynkach na całym świecie, w tym również w Stanach Zjednoczonych
i Chinach. Czas pokazał, że hotele włączone do marki voco mają bardzo dobre wyniki i nie możemy się doczekać, aż charakter marki voco zagości w Katowicach –
mówi Miguel Martins,  dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHG.

Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się” i reprezentuje przemyślany charakter marki. IHG obiecuje, że gość poczuje rzeczywistą różnicę pomiędzy innymi hotelami a hotelami voco, które są połączeniem nieformalnego charakteru i jakości globalnej marki w nowoczesnej odsłonie. Marka obiecuje swoim gościom ciepłe powitanie, szybkie i bezproblemowe zameldowanie, powitalną przekąskę oraz zespół oddanych gospodarzy voco, którzy dostępni są przez cały pobyt gościa jako lokalni eksperci.  

Pokoje gościnne charakteryzują współczesnym wystrojem, a voco zachęca gości do spędzenia czasu w zaciszu własnego pokoju lub korzystania z baru i restauracji, by oddać się „życiu w stylu voco”. Hotele voco to miejsca dla doświadczonych podróżników, którzy wiedzą czego chcą i podróżują na własnych warunkach, jednocześnie ceniąc swoje życie towarzyskie i rodzinne na równi ze swoimi ambicjami zawodowymi.

Holiday Inn Express to najszybciej rozwijająca się marka hoteli IHG i pierwszy wybór dla podróżnych, którzy potrzebują prostego, niezawodnego miejsca na pobyt, oferującego wszystko, czego gość może potrzebować. Wygodne łóżko, szybkie Wi-Fi i śniadanie Express Start® wliczone w cenę, to znak rozpoznawczy każdego hotelu pod marką Holiday Inn Express. Każdy hotel jest liderem w prostych podróżach, służąc jako ostoja, w której goście mogą pracować, odpoczywać i zregenerować się. Dynamiczne przestrzenie wspólne hotelu zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić gościom przestrzeń i udogodnienia do pracy zdalnej lub wypoczynku.

Hotel Huzar, Lublin

Hotel Huzar w Lublinie znajduje się w spokojnej okolicy, w centrum miasta, dzięki czemu umożliwia szybki dostęp do atrakcji turystycznych. Obiekt usytuowany jest w odległości zaledwie 10 minut jazdy od Starego Miasta i 1 km od Ogrodu Saskiego.  Hotel posiada również bogatą ofertę hotelowo-konferencyjną, dzięki czemu wyróżnia się wśród hoteli w Lublinie. Hotel dysponuje 128 pokojami oraz 7 salami konferencyjnymi, o powierzchni od 16 mkw do 92 mkw.

Hotel Katowice, Katowice

Hotel Katowice położony jest w samym sercu miasta Katowice w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego „Spodka”, Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz sali koncertowej Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Położenie hotelu Katowice umożliwia swobodny dostęp do kluczowych punktów aglomeracji: zabytków kultury, centrów handlowych, rozrywkowych i naukowych. Hotel posiada 183 pokoje oraz 6 sal konferencyjnych, które są w stanie pomieścić do 150 osób.

ŚWIAT HOTELI wrzesień-październik 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.