Poland on Air – wizytówka Polski z lotu ptaka

Udostępnij artykuł

Marka POLAND ON AIR to coś więcej niż piękne fotografie lotnicze i eleganckie albumy. To projekt z misją – uwiecznianie oraz promowanie unikalnego piękna Polski w sposób, który na długo zapada w pamięć. Rozmawiamy z twórcami marki – Aleksandrą Łogusz i Maciejem Margasem – o tym, jak ich prace mogą pomóc w budowaniu wizerunku Polski na arenie międzynarodowej oraz dlaczego albumy POLAND ON AIR to idealny wybór dla branży hotelarskiej.

Aleksandra Łogusz i Maciej Margas

Czy Polska jest piękna?

Aleksandra Łogusz: Zdecydowanie tak, choć wiele osób wciąż jej nie docenia. Polska to niesamowita mieszanka zabytków, różnorodnych krajobrazów, fascynującej historii i nowoczesności. Nasze albumy pokazują ją w sposób, który zachwyca zarówno Polaków, jak i obcokrajowców. A wszystko z wyjątkowej perspektywy – z lotu ptaka.

Dlaczego akurat fotografie lotnicze?

Maciej Margas: Widok z góry zmienia wszystko. Perspektywa lotnicza pozwala dostrzec detale, harmonię krajobrazu, a także nowe konteksty znanych miejsc. Nasza przygoda zaczęła się od fotografowania Warszawy z dachów wieżowców, ale szybko przeszliśmy do zdjęć robionych z helikopterów, samolotów i dronów. Efekty były tak wyjątkowe, że na jednej z naszych wystaw pojawiły się tysiące osób, pytając o album. Dlatego w 2017 roku podjęliśmy decyzję – tworzymy „WARSAW ON AIR” sami. To była odważna decyzja, ale opłaciła się – nasz pierwszy album trafił nawet do księżnej Kate i księcia Williama podczas ich wizyty w Warszawie!

Kto jest odbiorcą Waszych albumów?

: Spektrum klientów jest bardzo szerokie. Nasze albumy wybierają zarówno osoby indywidualne, jak i duże firmy, samorządy, a nawet ministerstwa. To doskonały prezent – elegancki, efektowny, lokalny i wyjątkowy. Idealnie sprawdza się jako upominek dla gości z zagranicy, na konferencje, a także na bardziej osobiste okazje, takie jak śluby czy jubileusze.

MM: Dla firm i samorządów oferujemy dodatkową możliwość personalizacji – umieszczenie logotypu na okładce lub dedykowane strony wewnątrz albumu. To ekskluzywna forma promocji, która daje poczucie, że wręcza się klientowi prawdziwe dzieło sztuki. Nie raz zdarzyło nam się prezentować wystawę naszych fotografii na zamkniętym spotkaniu w hotelu lub restauracji. Prezentacje miały trwać kilkanaście minut, ale goście przez ponad godzinę z zainteresowaniem słuchali o kulisach naszej twórczości i naszej pracy. Z perspektywy czasu widzimy, że to inspirująca historia o konsekwencji, o spełnianiu marzeń i wiary we własny pomysł.

Dlaczego albumy POLAND ON AIR to idealny wybór dla branży hotelarskiej?

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.