Początek nowego roku to czas zmian i noworocznych postanowień. Aby uczynić ten okres jeszcze bardziej wyjątkowym, bariści Starbucks czekają z nowym, zimowym menu. Sezonowe pozycje są dostępne w kawiarniach od 9 stycznia.
Po okresie świątecznego pędu przyszedł czas na odpoczynek, a ten najlepiej smakuje z ulubionym napojem Starbucks w ręku. Jest to moment na zwolnienie i wsłuchanie się w swoje potrzeby. W obliczu rosnącej roli zdrowego stylu życia oraz diety wegańskiej i wegetariańskiej Starbucks zmienia się poszerzając swoje menu. Dzięki temu każdy może tu znaleźć coś dla siebie.
Porcja przyjemności w Starbucks
9 stycznia marka otworzyła nowy sezon zimowy. Na miłośników kawowych innowacji czeka kolejna odsłona znanej już serii Starbucks Oat Latte – Almond Biscotti Oat Latte. Marka nie pierwszy raz eksperymentuje z popularnymi smakami, starając się zamknąć je w kubku kawy. Tym razem wybór padł na znane włoskie ciasteczka Almond Biscotti. To intensywne nuty ciasteczek oraz migdałów w klasycznym połączeniu Starbucks® Espresso Roast z kremowym napojem owsianym.
Obok wersji ciepłej, w ofercie znajdzie się również coś dla fanów kawy na zimno – Iced Almond Biscotti Oat Latte. W końcu kto powiedział, że nie możemy się cieszyć orzeźwiającym smakiem i dźwięczącymi kostkami lodu, również przy minusowych temperaturach?
Wśród nowości nie brakuje też czegoś dla fanów napojów bezkofeinowych – aksamitna i wyrazista Golden Caramel White Hot Chocolate zdecydowanie ma szansę zostać hitem sezonu. Napój łączy w sobie smak białej czekolady i słodkiego karmelu z mlekiem. Dodatkowo udekorowany bitą śmietaną i zwieńczony polewą o smaku karmelu.
Owsiane powroty i nowości
Co jeszcze znajdziemy w Starbucks tej zimy? Wciąż dostępna będzie jesienna nowość Iced Chai Tea Oat Latte, w której ukryte są rozgrzewające przyprawy, takie jak cynamon, goździki i imbir, połączone z kremowym napojem owsianym oraz lodem. Teraz dostępna także w wersji ciepłej – idealnej na zimowe wieczory Chai Oat Latte. To połączenie słodko-pikantnej herbaty z napojem owsianym i przyprawami doda potrzebnej energii w rozpoczynającym się roku.
Do oferty powraca także zeszłoroczny faworyt sezonu – Caramelised Macadamia Oat Latte. To napój wydobywający łagodny smak bogatej kawy, połączonej z dodatkiem subtelnych nut karmelu i orzechów makadamia oraz kremowego napoju owsianego, całość uzupełniona posypką z karmelizowanego cukru o smaku orzechów makadamia. Dostępny również w wersji na zimno – Iced Caramelised Macadamia Oat Latte.
Każdy napój z sezonowej oferty Starbucks można spersonalizować według swoich upodobań. Można zamówić bez kofeiny lub z dodatkowym shotem espresso, a także z darmową roślinną alternatywą mleka i nowymi, wegańskimi pozycjami Oat Latte.
Kawowi eksperci
Ale nowa oferta Starbucks to nie tylko napoje dostępne na miejscu, ale także kawa ziarnista, którą można zabrać ze sobą do domu, aby przedłużyć swoje chwile ze Starbucks. W styczniu do kawiarni powraca Guatemala Casi Cielo. To mieszanka ziaren pochodzących z gwatemalskiego regionu Antigua, która łączy w sobie kwiatowe aromaty z nutami cytrusów i ciemnego kakao.
Bazą napojów oraz kaw ziarnistych w kawiarniach Starbucks jest kawa 100% arabica, pozyskiwana tylko z zaufanych źródeł, jednak stopień palenia zależy od gustu gościa – dostępnych jest kilka stopni. Starbucks kładzie duży nacisk na ekspertyzę kawową, co oznacza, że degustatorzy i eksperci w dziedzinie kawy dokładnie analizują każdy aspekt ziaren, procesu palenia i przygotowywania napoju. Dzięki temu marka gwarantuje nie tylko doskonały smak, ale także autentyczne doświadczenie kawowe, zgodne z najwyższymi standardami.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad-grudzień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
O Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na zobowiązaniu i przyjętych wartościach, z każdym kubkiem kawy Starbucks dostarcza klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).
O AmRest
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.
Źródło: Starbucks Polska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.