Saija Kekkonen z Best Western o polskim rynku hotelowym

– Polski rynek hotelarski cieszy się dobrą kondycją i nieustannie się rozwija. Obserwujemy pewne globalne trendy, które będą miały również znaczenie dla Polski. Nasze domy stają się coraz bardziej zintegrowane technologicznie i podobnie jest z hotelami – powiedziała w komentarzu do publikacji „Rynek Hotelarski w Polsce RAPORT 2018” Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję w Best Western.

Nowoczesne technologie łączą się z aranżacją wnętrz i ułatwiają gościom odpoczynek. Best Western Hotels & Resorts zdaje sobie sprawę z faktu, że szybki internet jest dziś kluczową usługą, dlatego oferuje go bezpłatnie w każdym z ponad 4,2 tys. hoteli na całym świecie.

Kolejnym trendem jest to, że goście poszukują spersonalizowanych doświadczeń, które będą spójne z ich zainteresowaniami i stylem. Hotele wybudowane według jednego szablonu są popularne wśród starszych pokoleń. Współczesne pokolenie żyjące w świecie mediów społecznościowych odkrywa niepowtarzalny styl i udogodnienia oferowane przez niezależne hotele.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Zmienia się również podejście do podróży służbowych. Osoba wyjeżdżająca w celach biznesowych poszukuje obecnie innych doświadczeń. Nawet podczas jednodniowej wycieczki do nowego miejsca może wybrać się do popularnych restauracji, skorzystać z lokalnych atrakcji czy zwiedzić miasto. Tendencję tę można w dużej mierze przypisać pojawieniu się mediów społecznościowych i praktycznych aplikacji, takich jak TripAdvisor. Wiele osób podróżujących w interesach przedłuża nawet swój pobyt, dodając jeden dzień na prywatne zwiedzanie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.