Saija Kekkonen z Best Western o polskim rynku hotelowym

Udostępnij artykuł
– Polski rynek hotelarski cieszy się dobrą kondycją i nieustannie się rozwija. Obserwujemy pewne globalne trendy, które będą miały również znaczenie dla Polski. Nasze domy stają się coraz bardziej zintegrowane technologicznie i podobnie jest z hotelami – powiedziała w komentarzu do publikacji „Rynek Hotelarski w Polsce RAPORT 2018” Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję w Best Western.

Nowoczesne technologie łączą się z aranżacją wnętrz i ułatwiają gościom odpoczynek. Best Western Hotels & Resorts zdaje sobie sprawę z faktu, że szybki internet jest dziś kluczową usługą, dlatego oferuje go bezpłatnie w każdym z ponad 4,2 tys. hoteli na całym świecie.

Kolejnym trendem jest to, że goście poszukują spersonalizowanych doświadczeń, które będą spójne z ich zainteresowaniami i stylem. Hotele wybudowane według jednego szablonu są popularne wśród starszych pokoleń. Współczesne pokolenie żyjące w świecie mediów społecznościowych odkrywa niepowtarzalny styl i udogodnienia oferowane przez niezależne hotele.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Zmienia się również podejście do podróży służbowych. Osoba wyjeżdżająca w celach biznesowych poszukuje obecnie innych doświadczeń. Nawet podczas jednodniowej wycieczki do nowego miejsca może wybrać się do popularnych restauracji, skorzystać z lokalnych atrakcji czy zwiedzić miasto. Tendencję tę można w dużej mierze przypisać pojawieniu się mediów społecznościowych i praktycznych aplikacji, takich jak TripAdvisor. Wiele osób podróżujących w interesach przedłuża nawet swój pobyt, dodając jeden dzień na prywatne zwiedzanie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.10.2018
Aktualizacja: 16.10.2018