Sfinks zwiększa skalę działalności sieci Wook

Udostępnij artykuł

Chcemy, by w ten sposób nasze restauracje były szeroko rozpoznawalne i łatwo dostępne dla klientów. Mamy w portfolio bardzo silne marki, w tym Sphinx, który został uznany za markę pięciolecia w kategorii handel i usługi, ale to właśnie dla Wook rozpoczyna się czas najbardziej dynamicznego rozwoju.

Lokal znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie otwartej ostatnio w Porcie Łódź restauracji Sphinx. Oferta restauracji Wook skierowana jest do miłośników kultury i smaków Dalekiego Wschodu Kucharze na oczach gości przygotowują tradycyjne dania kuchni chińskiej, a atmosfery dopełniają specjalnie zaprojektowane wnętrza utrzymane w czerwono-czarnej stylizacji.

Nowo otwierany Wook w Porcie Łódź jest restauracją z kompleksową obsługą kelnerską, która będzie działać w oparciu o nowy model franczyzowy. Jest to już trzecia placówka sieci otwarty przez Sfinksa w Łodzi i szósty w całej Polsce. Spółka planuje kolejne otwarcia lokali Wook.

Sfinks Polska zarządza obecnie 111 restauracjami, w tym siecią 96 restauracji Sphinx zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 6 restauracjami Wook (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią co do wielkości pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce. W lipcu 2010 roku, spółka chce przejąć największą polską sieć pizzerii – Da Grasso. Dzięki tej transakcji ma szanse stać się najwiekszą polską firmą gastronomiczną pod względem ilości placówek.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.04.2010
Aktualizacja: 29.04.2010