Spark by Hilton – nowa marka na rynku

Udostępnij artykuł

Sieć Hilton ogłosiła wczoraj wprowadzenie do swojego portfolio nowej marki. Hotele pod szyldem Spark by Hilton mają należeć do segmentu ekonomicznego premium. Pierwsze nieruchomości mają zostać otwarte w tym roku.

Spark by Hilton logo
Spark by Hilton – nowa marka na rynku

Spark by Hilton zapewnia prosty, niezawodny i komfortowy pobyt dla każdego gościa, a wszystko to w przystępnej cenie. Dla deweloperów Spark by Hilton wykorzystuje innowacyjny model konwersji, aby zaoferować właścicielom atrakcyjną opcję inwestycyjną.

Hilton jest pionierem branży hotelarskiej, jaką znamy dzisiaj, i nadal rozwijamy nasze portfolio w miarę ewolucji potrzeb naszych gości i właścicieli. Debiut Spark by Hilton opiera się na spuściźnie rozwijających się marek światowej klasy, ponieważ pracujemy, aby służyć każdemu gościowi, na każdą okazję, w dowolnym miejscu na świecie – mówi Chris Nassetta, President and CEO Hilton.

Spark by Hilton opiera się na ciągłej pracy Hilton w zakresie oceny rynku w celu opracowywania nowych marek, aby sprostać zmieniającym się potrzebom gości i właścicieli oraz zapewnić hotel dla każdego podróżnika na każdy pobyt. W ciągu ostatnich 15 lat Hilton podwoił swoje portfolio marek i liczbę pokoi na całym świecie organicznie, tworząc zróżnicowaną, ale uzupełniającą się gamę marek we wszystkich kategoriach.

Wartości dla gości

Charakterystycznymi elementami Spark by Hilton będą:​​

  • Przemyślana prostota
  • Niezawodny serwis
  • Nieoczekiwane akcenty
  • Stała jakość

Patrząc na kategorię ekonomiczną, dostrzegliśmy segment, który gwałtownie się rozwinął, ale brakuje mu spójności, co daje nam możliwość zaspokojenia potrzeb tego niedostatecznie obsługiwanego segmentu podróżnych — powiedział Matt Schuyler, dyrektor ds. marki w firmie Hilton. Zgodnie ze swoją nazwą, Spark by Hilton oznacza początek czegoś wspaniałego – moment zapłonu, gdy dodajemy energii i rozmachu tej kategorii oraz zapewniamy najbardziej niezawodne i przyjazne pobyty. Ta przełomowa marka ekonomiczna premium zapewni każdemu gościowi niezbędne usługi wykonane wyjątkowo dobrze, za każdym razem wraz z przyjazną obsługą – zapewniając wszystkim podróżnym wspaniałe wrażenia hotelowe, w których poczują się naprawdę zaopiekowani.

ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli listopad-grudzień 2022

Źródło: Hilton

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 12.01.2023
Aktualizacja: 13.01.2023