Sieć Hilton ogłosiła wczoraj wprowadzenie do swojego portfolio nowej marki. Hotele pod szyldem Spark by Hilton mają należeć do segmentu ekonomicznego premium. Pierwsze nieruchomości mają zostać otwarte w tym roku.
Spark by Hilton zapewnia prosty, niezawodny i komfortowy pobyt dla każdego gościa, a wszystko to w przystępnej cenie. Dla deweloperów Spark by Hilton wykorzystuje innowacyjny model konwersji, aby zaoferować właścicielom atrakcyjną opcję inwestycyjną.
Hilton jest pionierem branży hotelarskiej, jaką znamy dzisiaj, i nadal rozwijamy nasze portfolio w miarę ewolucji potrzeb naszych gości i właścicieli. Debiut Spark by Hilton opiera się na spuściźnie rozwijających się marek światowej klasy, ponieważ pracujemy, aby służyć każdemu gościowi, na każdą okazję, w dowolnym miejscu na świecie – mówi Chris Nassetta, President and CEO Hilton.
Spark by Hilton opiera się na ciągłej pracy Hilton w zakresie oceny rynku w celu opracowywania nowych marek, aby sprostać zmieniającym się potrzebom gości i właścicieli oraz zapewnić hotel dla każdego podróżnika na każdy pobyt. W ciągu ostatnich 15 lat Hilton podwoił swoje portfolio marek i liczbę pokoi na całym świecie organicznie, tworząc zróżnicowaną, ale uzupełniającą się gamę marek we wszystkich kategoriach.
Wartości dla gości
Charakterystycznymi elementami Spark by Hilton będą:
- Przemyślana prostota
- Niezawodny serwis
- Nieoczekiwane akcenty
- Stała jakość
Patrząc na kategorię ekonomiczną, dostrzegliśmy segment, który gwałtownie się rozwinął, ale brakuje mu spójności, co daje nam możliwość zaspokojenia potrzeb tego niedostatecznie obsługiwanego segmentu podróżnych — powiedział Matt Schuyler, dyrektor ds. marki w firmie Hilton. Zgodnie ze swoją nazwą, Spark by Hilton oznacza początek czegoś wspaniałego – moment zapłonu, gdy dodajemy energii i rozmachu tej kategorii oraz zapewniamy najbardziej niezawodne i przyjazne pobyty. Ta przełomowa marka ekonomiczna premium zapewni każdemu gościowi niezbędne usługi wykonane wyjątkowo dobrze, za każdym razem wraz z przyjazną obsługą – zapewniając wszystkim podróżnym wspaniałe wrażenia hotelowe, w których poczują się naprawdę zaopiekowani.
ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Źródło: Hilton
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.